در حال بارگذاری ...
پس از برگزاری اولین انتخابات با اساسنامه جدید

اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند

نخستین دور انتخابات بر طبق اساسنامه جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد با نظارت نماینده انجمن هنرهای نمایشی و نمایندگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برگزار شد و هیات مدیره این استان برای مدت ۲ سال انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کهگیلویه و بویراحمد، روز سه شنبه نوزدهم اسفندماه 1399 طی رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد طبق اساسنامه جدید انجمن هنرهای نمایشی 5 نفر به عنوان اعضاء و یک نفر به عنوان بازرس انتخاب شدند.

طبق ماده 20 اساسنامه در جلسه اول مجمع عمومی نمایندگان، برای اداره موقت جلسه هیات رییسه سنی ( سه نفر که بالاترین سن را در میان اعضا دارند) تشکیل می شود در همان جلسه اعضای مجمع عمومی از میان خود یک نفر را به عنوان رییس و یک نفر به عنوان نایب رییس و یک نفر به عنوان دبیر بر می‌گزیند که هیات رییسه مجمع عمومی نمایندگان را برای مدت دو سال تشکیل می دهند. مدیریت جلسات مجمع عمومی نمایندگان بر عهده رییس و در صورت عدم حضور وی بر عهده نایب رییس و تنظیم صورتجلسات و اخذ امضا از اعضای مجمع عمومی نمایندگان بر عهده دبیر خواهد بود.

پس از رای گیری اعضاء مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد افراد زیر به‌عنوان هیات مدیره انجمن برای مدت دو سال انتخاب شدند.

آقایان رضا رفیعی، رضا کرمی زاده، مهرداد علی پور، ثارالله آذریتون و مصطفی لاهوتی نژاد به‌عنوان اعضاء هیات مدیره برای مدت دوسال انتخاب شدند.

و محمود خرم آزادی نیز برای مدت یکسال شمسی به عنوان بازرس انتخاب شد.

این هیئت مدیره به مدت دو سال امور جاری تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد که شامل شهرستانهای بویراحمد، کهگیلویه،‌ گچساران، بهمئی، دنا،‌ چرام، لنده، باشت و مارگون است را برعهده می‌گیرند.




مطالب مرتبط

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

با پایان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، نمایش صحنه‌ای «پا برهنه در بهشت» به کارگردانی رضا فتوت‌خواه و نمایش‌های خیابانی «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و «آخرین نفس» به کارگردانی آرزو علیپور، به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. هیئت داوران این رویداد، ...

|

پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند
پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر، پنجشنبه 25 آبان به کار خود پایان داد و با رای داوران، نمایش‌های صحنه‌ای «خَن» به کارگردانی روح‌الله خدامی و «شازو» به کارگردانی قحطبه فخرایی و نمایش خیابانی «به سرعت‌گیر نزدیک می‌شوید» به کارگردانی حمید ظریف‌خواه به جشنواره تئاتر ...

|

نظرات کاربران