در حال بارگذاری ...
نگاهی به تئاتر استان‌ها در هفته‌ای که گذشت

برگزاری آخرین جشنواره‌های استانی در سالی که گذشت
درخواست روسای انجمن هنرهای نمایشی شهرستان‌ها برای تعیین حریم تئاترشهر

در هفته‌ای که گذشت و مقارن بود با روزهای پایانی سال، استان‌ها جشنواره‌های باقیمانده سال ۱۳۹۹ را نیز برگزار کردند. سالی که گذشت برای همه اهالی تئاتر سال سختی بود و شاید برای هنرمندان شهرستانی که همواره از امکانات کم‌تری برخوردار هستند سخت‌تر . ولی هنرمندان از پای ننشستند و تا آخرین روزهای سال عاشقانه تلاش کردند

در هفته گذشته انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی نمایش‌خانه بوشهر، برگزاری نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی منطقه‌ای جلفا، آغاز جشنواره تئاتر «نهال» شهرستان میاندوآب، انتصاب کارشناس هنرهای نمایشی اداره ارشاد گلستان، اختتامیه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، اعلام برگزیدگان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول، انتخاب اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد، معرفی داوران جشنواره تئاتر«نهال»شهرستان میاندوآب، برگزاری اختتامیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول، معرفی دبیر رپرتوار تئاتر خیابانی «سپیدبالان سلیمانی»  لرستان، برگزاری آیین پایانی جشنواره شهدای سلامت در خارگ، تجهییز پلاتو جزیره خارگ، اعلام اسامی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی ایلام، معرفی برترین‌های جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی یزد، اجرای 55 عنوان نمایش در سال 99 در استان همدان و برگزاری همایش نمایشنامه خوانی شهدای سلامت در خارگ، بخشی از اخبار مهم استانی را به خود اختصاص دادند. بی‌شک مطلبی که پیش روی شما است تمامی اقدامات انجام شده در استان‌ها را در بر نمی‌گیرد بلکه تنها نگاهی به بخشی از رویدادهای مهم است. پیشنهاد می‌کنیم مشروح اخبار را روزانه در درگاه‌های استانی بخوانید. 

 

نامه سرگشاده روسای انجمن هنرهای نمایشی شهرستان‌ها پیرامون حواشی تعیین حریم مجموعه تئاترشهر

روسای دفاتر انجمن هنرهای نمایشی با انتشار نامه ای سرگشاده خواستار تعیین هرچه سریعتر حریم محوطه تئاتر شهر شدند و این اقدام را کمک به شهر ، مردم و میراث فرهنگی دانستند. در پی بروز برخی حواشی پیرامون تعیین حریم تئاتر شهر به عنوان یک مرکز فرهنگی و هنری و یک بنای ثبت شده در آثار میراث فرهنگی کشور روسای دفاتر انجمن هنرهای نمایشی با انتشار نامه ای خواستار تمکین از نظرات کارشناسی و دغدغه های هنرمندان برجسته کشور و تعیین حریم محوطه تئاتر شهر شدند که در بخشی از نامه آمده‌است:

معماری جذاب و چشم نواز تئاتر شهر، اگرچه در جغرافیای تهران است اما این شهر پایتخت کشور است و همه اهالی این هنر می دانند که خود به تنهایی نماد تئاتر ایران است و  هنرمندان سراسر کشور دل در گرو آن دارند و برایشان نقطه ثقل مهمی ست این بنا.

حرمت این خانه را متولیانش نگه می دارند و سایر نهادها و ارگانهای مرتبط و غیرمرتبط باید گوش جان بسپارند به حرف و سخن آنان. وقتی بزرگان تئاتر کشور وجود حریم پیرامون این مجموعه را بخاطر اشرافشان بر این فضا لازم می دانند حرفشان حجت است   بر فرمایشات ظاهرا دلسوزانه شورای شهر تهران.

اهالی تئاتر وقتی فریاد بر می آورند که تئاتر شهر حریم نیاز دارد در واقع هم زمان، هم بجای میراث فرهنگی سخن می گویند هم شهرداری و هم دیگر نهادهای مرتبط .ما داریم به شما ، شهر ،معماری،مردم و فرهنگ این شهر کمک می کنیم و معنی اش جداسازی این مجموعه از مردم نیست.

روسای انجمن هنرهای نمایشی استان ها ضمن اهمیت خواندن این مجموعه برای تئاتر کشور از پیشنهاد مدیر کل محترم اداره هنرهای نمایشی پشتیبانی کرده و از شهردار محترم تهران تقاضا دارد تا این مجموعه را از بلایای نانوشته ای که در آینده گریبانگیرش خواهد شد برهاند.

 

انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی نمایش‌خانه بوشهر

دومین جشنواره ملی نمایش‌خانه (تئاتر در خانه) در راستای ایجاد نشاط در جامعه و بهبود فضای خانواده‌های درگیر در بحران مقابله با کرونا بخصوص در ایام نوروز و آشنایی بیشتر خانواده‌ها با هنر فاخر تئاتر و دسترسی بیشتر شهروندان به این نمایش در سطح ملی برگزار می‌شوداین جشنواره با 3 موضوع: متل‌ها و قصه‌های سرزمین مادری، زندگی با کرونا و پساکرونا و نوروز و خانواده در بخش‌های زیر برگزار خواهد شد.بخش‌های جشنوارهنمایش‌های ایرانی (نقالی، خیمه شب بازی نمایش‌های آیینی نوروزی، نوروز خوانی(، نمایش عروسکی، نمایش‌های کوتاه آپارتمانی، استنداپ کمدی و تجربه های اجرایی کرونایی ( بهره‌گیری از تکنولوژی وتکنیک های جدید تئاتری) هستند. این جشنواره به همت سازمان مردم‌نهاد نیمدری سبز با همکاری کانون تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر، آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ایلیا و انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر برگزار می‌شود.

 

برگزاری نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی منطقه‌ای جلفا

با معرفی برگزیدگان، نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی منطقه ای شهرستان جلفا به کار خود پایان دادبر اساس آرای هیئت داوران نخستین جشنواره نمایش نامه خوانی منطقه ای جلفا برگزیدگان خود را شناخت و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار برای محمد حاج احمدلویی بخاطر کارگردانی نمایش "خرس"از مرند تعلق گرفت. محمد یوسفی زاده،سید سجاد راثی هاشمی و مهدی حیدری قضاوت و داوری آثار رسیده به نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی منطقه ای جلفا را به عهده داشتنند. آیین اختتامیه نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی جلفا با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجانشرقی ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  منطقه آزاد ارس ، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان جلفا  مشاور فرهنگی و هنری مدیر عامل سازمان منطقه ازاد ارس ، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر ، روسای انجمن ها و هنرمندان با رعایت فاصله گذاری و شیوه نامه های بهداشتی  برگزار شد .

 

آغاز جشنواره تئاتر «نهال» شهرستان میاندوآب

نخستین جشنواره تئاتر «نهال» شهرستان میاندوآب با اجرای ۵ اثر در روز اول شروع به‌ کار کرد.نخستین جشنواره تئاتر « نهال» شهرستان میاندوآب از ۲۰ الی ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ در مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان با رعایت پرتوکل‌ها بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

انتصاب کارشناس هنرهای نمایشی اداره ارشاد گلستان

محمدرضا نازویی، مدیرصحنه تالار فخرالدین اسعد گرگانی، طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به عنوان کارشناس هنرهای نمایشی استان منصوب شد. محمدرضا نازویی که پیشتر مدیر صحنه تالار فخرالدین اسعد گرگانی بود، طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از تاریخ 19 اسفند 99 به عنوان کارشناس هنرهای نمایشی استان منصوب شد. رضا نازویی فارغ التحصیل کارشناسی تئاتر با گرایش بازیگری، کارگردانی بوده و هم اکنون در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته بازیگری است.

 

اختتامیه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

اختتامیه بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر با حضور تعدادی از کارگردانان جشنواره فتح و مدیران فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند برگزار شد. منطقه آزاد اروند، هم‌زمان با مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، نفرات برگزیده در بخش‌های رقابتی این رویداد معرفی و تقدیر شدند. در این مراسم که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، مدیر توسعه ورزشی و اجتماعی، مدیر توسعه فرهنگی هنری و مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند با همراهی روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های آبادان و خرمشهر و تنی چند از هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی منطقه؛ حضور داشتند، با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزیدگان جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند. در بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر؛ 91 اثر شرکت کردند که از این تعداد 61 اثردر بخش نمایش نامه نویسی، 14 اثر در بخش صحنه ای و 19 اثر در بخش میدانی و خیابانی بود

 

اعلام برگزیدگان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول

سیدحسین فدایی حسین و مرتضی سخاوت هیئت داوران سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول پس از بررسی 42 نمایشنامه از استان های تهران، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مرکزی، اردبیل و خوزستان و تعداد 10 نمایشنامه به عنوان کاندیدای دریافت جایزه، تعداد دو نمایشنامه را حائز رتبه تقدیر و تعداد 5 نمایشنامه را به ترتیب شایسته رتبه اول تا پنجم برگزیده معرفی کردند. سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول به دبیری نادر سعادتی فرد با محوریت نمایشنامه نویسی روز پنج شنبه 21 اسفندماه 1399 با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد.

 

انتخاب اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد

نخستین دور انتخابات بر طبق اساسنامه جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد با نظارت نماینده انجمن هنرهای نمایشی و نمایندگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برگزار شد و هیات مدیره این استان انتخاب شدند. طبق اساسنامه جدید انجمن هنرهای نمایشی 5 نفر به عنوان اعضاء و یک نفر به عنوان بازرس انتخاب شدند. آقایان رضا رفیعی، رضا کرمی زاده، مهرداد علی پور، ثارالله آذریتون و مصطفی لاهوتی نژاد به‌عنوان اعضاء هیات مدیره انتخاب شدند و محمود خرم آزادی نیز برای مدت یکسال به عنوان بازرس انتخاب شد. این هیئت مدیره به مدت دو سال امور جاری تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد که شامل شهرستانهای بویراحمد، کهگیلویه،‌ گچساران، بهمئی، دنا،‌ چرام، لنده، باشت و مارگون است را برعهده می‌گیرند.

 

معرفی داوران جشنواره تئاتر«نهال»شهرستان میاندوآب

از سوی دبیرخانه نخستین جشنواره تئاتر « نهال » شهرستان میاندوآب داوران این جشنواره معرفی شدند. غلامرضا عزیزی، امید خاکپور و فرناز فتح راضی داوران نخستین جشنواره « نهال » شهرستان میاندوآب شدند. نخستین جشنواره تئاتر «نهال» شهرستان میاندوآب از ۲۰ الی ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ در مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان با رعایت پرتوکل‌ها بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

برگزاری اختتامیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول

 آئین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول روز پنج شنبه 21 اسفندماه 1399 ساعت 16 در سالن مجتمع فرهنگی سینمایی شهرستان دزفول برگزار و برای مخاطبان به شکل زنده و از صفحات مجازی پخش شد. مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره که لحاظ شیوع بیماری کرونا با محوریت نمایشنامه نویسی برگزار شد .آئین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول از صفحه اینستاگرام «تئاتر خوزستان»، صفحه اینستاگرام «دزفول تئاتر» و صفحه «دزفول تئاتر» در آپارات  به صورت زنده پخش خواهد شد. سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول به دبیری نادر سعادتی فرد با محوریت نمایشنامه نویسی روز پنج شنبه 21 اسفندماه 1399 با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد.

 

معرفی دبیر رپرتوار تئاتر خیابانی «سپیدبالان سلیمانی»  لرستان

به پیشنهاد هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان و حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، « پژمان شاهوردی» به عنوان دبیر رپرتوار تئاتر خیابانی«سپیدبالان سلیمانی» معرفی شد. در جلسه‌ای با حضور  مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ، معاونت هنری و سینمایی استان ، مدیر حراست اداره کل ، کارشناس تئاتر استان و رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان پس از بررسی پیشنهاد هیات رئیسه تئاتراستان لرستان ، با توجه به تجربیات ارزشمند پژمان شاهوردی در عرصه تئاتر خیابانی، این هنرمند به عنوان دبیر تئاتر خیابانی استانی « سپید بالان سلیمانی»  معرفی شد. با توجه به گرامیداشت شهدا و مدافعین حرم و همچنین شهدا و مدافعین سلامت، با مشارکت و حمایت بنیاد فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، در اسفند ماه جاری هشت گروه نمایشی در قالب رپرتوار تئاتر خیابانی «سپیدبالان سلیمانی»  در همه شهرهای استان به اجرا خواهند پرداخت.

 

تجهییز پلاتو جزیره خارگ

در آیین پایانی شهدار سلامت  وطن دوست رئیس شورای شهر و صفایی شهردار جزیره ضمن تشکر و قدردانی از گروه‌های شرکت‌کننده گفتند: با پیگیری‌های مستمر و مداوم خانم چنانی مسئول انجمن هنرهای نمایشی جزیره خارگ ،شورا در بودجه سال ۱۴۰۰ در دو بخش هنر نمایش و هنرمندان خوب دیده است. در بودجه مصوب سال آینده، مبلغ قابل‌توجهی برای تجهیز پلاتو در نظر گرفته‌ایم و علاوه بر آن مصوبه‌ای داریم برای برگزاری یک رویداد ملی به میزبانی جزیره خارگ و از طریق کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و با نظر مساعد فرماندار از آن مسیر نیز به تئاتر جزیره کمک خواهیم کرد.

 

اعلام اسامی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی ایلام

از سوی هیات انتخاب چهارمین دوره، نمایش‌های برگزیده گروه انتخاب چهارمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی شامل ۱۲ اثر از ۷۶ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره معرفی شدند. گروه انتخاب این دوره جشنواره محمود فرهنگ، وحید لک و توحید معصومی، پس از بازبینی ۷۶ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، نمایش‌های منتخب که به صورت مجازی  در این دوره از جشنواره اجرا خواهد شد را انتخاب کردند. هر گروه نمایشی  اسفند 13۹۹ و فرودین ۱۴۰۰ در استان خود  اجرا می رود و کارهای منتخب با نظر داوران و ستاد  جشنواره شرهانی به جشنواره‌ها و همایش‌های مختلف معرفی می‌شوند

 

معرفی برترین‌های جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی یزد

آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی شامگاه پنجشنبه ۱۴ اسفند با حضور محمد رستگاری فرماندار، جمال الدین عزیزی شهردار، الهه جورابی عضو شورای شهر، مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان و عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار شد و برگزیدگان بخش های مختلف این دوره از جشنواره معرفی شدند. فرهاد قائمیان یکی از اعضای هیئت داوران چهارمین دوره جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی در سخنانی کوتاه و با بیان اینکه به نمایندگی از استاد اتابک نادری و کرمی دیگر اعضای هیئت داوران سخن می‌گویم، با تقدیر از مسئولین استان و دست اندرکاران برگزاری جشنواره چتر زندگی گفت: بدون شک برگزاری چنین جشنواره هایی در وضعیت کرونایی کار بسیار سختی بود که مسئولان استان یزد مسئولانه برای محقق شدن آن تلاش کردند. فرهاد قائمیان پیش از اعلام اسامی برندگان چهارمین دوره جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی تقدیر نامه ای را از سوی آشنا مدیر کل هنرهای نمایشی کشور به احمد ندافی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان یزد و دبیر اجرایی این جشنواره‌ اعطا کرد که مورد تشویق حاضرین در سالن نیز قرار گرفت.

 

اجرای 55 عنوان نمایش در سال 99 در استان همدان

برگزاری جشنواره سراسری استندآپ کمدی در ۶ ماهه نخست سال و جشنواره سراسری تئاتر استان در آذرماه از برنامه‌های شاخصی بود که در بستر فضای مجازی برگزار شد و با استقبال قابل توجهی همراه بود. احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه توجه به ظرفیت فضای مجازی، فرصتی را برای فعالیت گروه‌های هنری از جمله هنرهای نمایشی فراهم کرد، گفت: برگزاری جشنواره سراسری استندآپ کمدی در 6 ماهه نخست سال و جشنواره سراسری تئاتر استان در آذرماه از برنامه‌های شاخصی بود که در بستر فضای مجازی برگزار شد و خوشبختانه با استقبال قابل توجهی همراه بود. علاوه بر این، 34 نمایش از آثار گروه‌های مختلف استان هم از طریق صفحه اداره کل در اینستاگرام و آپارات به نمایش در آمد و در کنار فضای مجازی، 6 مورد تعزیه در ماه‌های محرم و صفر و 15 مورد هم اجرای نمایش خیابانی داشتیم.

 

برگزاری همایش نمایشنامه خوانی شهدای سلامت در خارگ

همایش نمایشنامه خوانی بزرگداشت شهدای سلامت شامگاه که با حضور شهردار و شورای شهر خارگ، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان، نماینده شرکت پایانه‌ها، رئیس ارشاد خارگ و جمعی از تماشاگران آغاز شد. در این همایش 4 نمایشنامه‌ «خیال روی خطوط موازی» نوشته حمیدرضا آذرنگ و کار عباس منظری و نمایشنامه «کمین ژاله» نوشته حامد مکملی و کار حسین اسدی. «خاک شیرین» نوشته حامد مکملی و کارگردانی عبد بناری و «نسخه آزمایشی» نوشته علی حاتمی نژاد و کارگردانی الهام چنانی خوانده شدند. این نخستین رویداد هنری در طول 12ماه گذشته در جزیره خارگ به علت تعطیلی اماکن فرهنگی هنری بود که در روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفندماه برگزار شد. همایش نمایشنامه‌خوانی شهدای سلامت به همت انجمن هنرهای نمایشی خارگ، شهرداری و شورای شهر جزیره خارگ برگزار شد و در آیین اختتامیه  هنرمندان تئاتر جزیره با اهدا لوح از شورا، شهرداری و بخشداری خارگ تقدیر کردند و با حضور مسئولین حاضر در این مراسم از همه شرکت‌کنندگان در همایش تقدیر به عمل به آمد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با مینینا آلنا در حاشیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان

مشتاق افزایش همکاری هنرمندان ایرانی و روسی هستیم
گفت‌وگو با مینینا آلنا در حاشیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان

مشتاق افزایش همکاری هنرمندان ایرانی و روسی هستیم

مینینا آلنا، هنرمند و پژوهشگر تئاتر از روسیه که در بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان حضور پیدا کرده است، خواستار تعامل بیشتر و افزایش همکاری‌ هنرمندان دو کشور شد.

|

وزیر فرهنگ به بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام داد

ضرورت معرفی مفاهیم بنیادین دینی و مؤلفه‌های فرهنگ ایرانی از طریق هنر نمایش به آینده‌سازان کشور
وزیر فرهنگ به بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام داد

ضرورت معرفی مفاهیم بنیادین دینی و مؤلفه‌های فرهنگ ایرانی از طریق هنر نمایش به آینده‌سازان کشور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نوشت بسیار ضرورت دارد مفاهیم بنیادین تربیت دینی و مؤلفه‌های فکری و هویتی فرهنگ ایرانی، به یاری ابزار توانمند، جذاب و تأثیرگذار هنر نمایش به چشم و دل مشتاق و پذیرنده آینده­‌سازان این ...

|

حضور کانون با 12 اثر در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

حضور کانون با 12 اثر در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

سعید زین‌العابدینی، معاون مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از حضور دوازده نمایش از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری در بخش‌های مختلف بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان یزد خبر داد.

|

برای حضور در بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان

مهلت ارسال آثار به مسابقه نمایشنامه‌نویسی «قصه نمایش» تمدید شد
برای حضور در بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان

مهلت ارسال آثار به مسابقه نمایشنامه‌نویسی «قصه نمایش» تمدید شد

مهلت ارسال اثر برای حضور در بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی ویژه کودکان و نوجوانان زیر 18 سال (قصه نمایش)، در بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، تا ۲۷ بهمن تمدید شد.

|

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

نظرات کاربران