در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر انجمن دراماتراپی ایران

حکم رئیس انجمن دراماتراپی استان آذربایجان‌غربی اهدا شد

طی حکمی از سوی دبیر انجمن دراماتراپی ایران، دکتر امید پیروی اسلام به عنوان رئیس انجمن دراماتراپی استان آذربایجان‌غربی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان آذربایجان‌غربی، دکتر مجید امرایی طی حکمی از سوی دبیر انجمن دراماتراپی ایران دکتر امید پیروی اسلام به عنوان رئیس انجمن دراماتراپی استان آذربایجان‌غربی «به مرکزیت شهرستان مهاباد» منصوب کرد.
در دهه‌ی اخیر رویکردهای بین بخشی که کاربرد هنرهای نمایشی را در زندگی و رفتار جامعه نمایان میسازد، توانسته مورد اقبال بسیاری از صاحبنظران و متخصصین قرار گیرد.

دراما تراپی یا نمایش درمانی و سایکودراما یا روان نمایشگری از حوزە هایی هستند که بتدریج با اثبات تاثیر در زندگی و رفتار روزمرە و کمک به تغییر سبک زندگی و نگرش انسانها عملاً علاقمندان بسیاری به خود جلب نمودە است.

در ایران پس از دو دهه واندی تلاش متخصصان و هم اندیشی هنرمندان تئاتر نهایتاً در سه سال اخیر با پیوستن ایران به اتحاد جهانی دراماتراپی به سرانجام علمی و قابل قبولی رسیدە است. که اکنون به دبیرکلی دکتر مجید امرایی بسیاری از هنرمندان را در این حوزە مشغول به فعالیت نمودە است. در همین راستا با عنایت به وجود مربیان و کارگردانان دارای مدرک بین المللی در تعدادی از استانهای کشور این انجمن افتتاح شدە است.

این بار نیز با حکم دبیر کل انجمن دراماتراپی ایران، دکتر امید پیروی اسلام که دارای تحصیلات روانشناسی و تجربیات چندین ساله نمایشی است، انجمن دراماتراپی استان آذربایجان‌غربی به مرکزیت شهرستان مهاباد افتتاح شد تا این انجمن بتواند با گسترش فعالیت خود در سطح استان، این رویکرد کاربردی را با آموزش به هنرمندان و روانشناسان هنرمند، ارتقا بخشیدە، زمینه را برای بهبود کیفیت سلامت روانی جامعه ی استان فراهم نماید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران