در حال بارگذاری ...
در گفتگو با رضا بصیرت تشریح شد

آخرین وضیعت تسویه تعهدات مالی انجمن هنرهای نمایشی در سال ۹۹

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران از تسویه بخش عمده‌ای از تعهدات مالی این انجمن در خصوص اجراهای عمومی سال ۹۹ در سال گذشته و تسویه بخش باقیمانده تا پایان فروردین ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از مهر رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران درباره وضعیت تسویه تعهدات مالی این انجمن در قبال رویدادهای تئاتری برگزار شده سال ۹۹ از جمله جشنواره تئاتر فجر و جشنواره تئاتر عروسکی تهران - مبارک، گفت: تمام تعهدات انجمن هنرهای نمایشی ایران نسبت به جشنواره‌های تئاتر فجر، عروسکی و خیابانی اعم از حمایت‌های مستقیم و غیرمستقیم تسویه شده و بخش کمی از تعهدات ما که مربوط به حوزه ستادی است، باقیمانده است.
وی درباره وضعیت تعهدات مالی در خصوص حمایت از اجراهای نمایشی سال ۹۹، یادآور شد: ما در سال ۹۹ حدود ۱۰ جلسه شورای حمایت داشتیم که ۲ جلسه آخر آن در هفته آخر اسفند برگزار شد. تمام مصوبات ۸ جلسه شورای حمایت تسویه شده و تنها تسویه مصوبات ۲ جلسه آخر شورا باقی مانده است.
مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران درباره زمان تسویه تعهدات حمایتی از مصوبات ۲ جلسه پایانی شورای حمایت در سال ۹۹، تأکید کرد: میزان تعهدات باقیمانده کمتر از ۱۰ درصد است که تا پایان فروردین ۱۴۰۰ این تعهدات نیز تسویه می‌شوند.
بصیرت در پایان سخنان خود بیان کرد: ما برای نوروز ۱۴۰۰ تعداد ۱۰ اثر را تولید کردیم که در حال پخش از تلویزیون و یکی از اپلیکیشن‌های اینترنتی هستند که تعهدات مالی خود نسبت به این ۱۰ اثر را هم تسویه کرده‌ایم.




مطالب مرتبط

گفت‌وگوی نوروزی با هادی مرزبان در اولین روز بهار

تصویب بنیاد تئاتر ملی، بزرگ‌ترین عیدی به هنرمندان بود
گفت‌وگوی نوروزی با هادی مرزبان در اولین روز بهار

تصویب بنیاد تئاتر ملی، بزرگ‌ترین عیدی به هنرمندان بود

هادی مرزبان، کارگردان پیشکسوت تئاتر با بیان اینکه خبر تصویب بنیاد تئاتر ملی، بزرگ‌ترین عیدی به هنرمندان فعال نمایش ایرانی بود، گفت امیدوارم در سال جدید هیچ کدام از بچه‌های تئاتر غم نان نداشته باشند تا بتوانند راحت و بدون دغدغه در صحنه‌های تئاتر حاضر باشند.

|

نظرات کاربران