در حال بارگذاری ...
از سوی مدیرعامل صورت گرفت؛

قدردانی از حضور«پیک امید» کانون در مناطق کم‌برخوردار تهران

فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پیامی از دست‌اندرکاران برگزاریِ ویژه‌برنامه «پیک امید در تهران ۱۴۰۰» در مناطق کم‌برخوردار شهر تهران قدردانی کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در پیام خود از کارشناسان، مربیان و اعضای کانون به خاطر مشارکت در ایجاد فضایی شاد و پرنشاط برای کودکان و نوجوانان حاشیه شهر تهران، تقدیر کرده است.
دست‌اندرکاران ویژه‌برنامه «پیک امید در تهران ۱۴۰۰» به همراه دو تماشاخانه سیار کانون‌ روزهای ۳ تا ۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰ نقطه کم‌برخوردار شهر تهران با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی به اجرای برنامه پرداختند.
شادپیمایی عروسک‌های بلند قامت، اجرای نمایش‌های «هفت‌خوان» و «پیرمرد و ترب»، اجرای برنامه‌های صحنه‌ای همچون قصه‌گویی، نقالی، مسابقه، پخش فیلم‌ها و انیمیشن‌های کانون و برگزاری کارگاه‌های فرهنگی هنری مانند اریگامی، نقاشی، سفال‌گری، نمایش خلاق و... از جمله برنامه‌هایی بود که کانون برای کودکان و نوجوانان آن مناطق اجرا کرد.
یادآوری می‌شود این ویژه‌برنامه‌ها با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد.




مطالب مرتبط

هم‌زمان با دهه فجر

تولیدات نمایشی کانون در سالن‌های شهر تهران اجرا می‌شوند
هم‌زمان با دهه فجر

تولیدات نمایشی کانون در سالن‌های شهر تهران اجرا می‌شوند

نمایش‌های «قورباغه و غریبه»، «دلغک»، «گرگ بلا جلوبیا جلوبیا»، «خرس آرکانسا»، «دوره‌گردها» و «شاهزاده اژدها»، از تولیدات مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در ایام دهه فجر، در سالن‌های نمایشی تهران، روی صحنه هستند.

|

نظرات کاربران