در حال بارگذاری ...
با نظر هیئت داوران

نتایج دومین رپرتوار مونوگهان اعلام شد

داوری اجراهای دومین رپرتوار مونوگهان به صورت تماشای زنده‌ی اجراهای مونوگهان در پاییز و زمستان سال ۹۸ در تماشاخانه‌های گندم و نوفل‌لوشاتو انجام شده، و اینک بعد از یکسال وقفه‌ ناخواسته کرونایی، به جمع‌بندی نهایی رسیده است.

به گزارش ایران تئاتر چهارشنبه ۱۸ فروردین سال جاری از ساعت ۱۹ تا ۲۱:۳۰ این جلسه‌ی داوری در فضای مجازی برگزار و سپس با حضور روزبه حسینی  سرپرست گروه فیلم و تئاتر و ناگهان، آرای داوران ثبت شد.
نظر هیأت داوران متشکل از رؤیا نونهالی، حمید پورآذری و اکتای براهنی بدین شرح است:
نفر اول: «مژگان جوهری»، به خاطر اجرای موثر در صحنه از طریق ساخت افعال مناسب با موقعیت درماتیک و درک درست از متن نمایشی. اهدای بسته‌ی فرهنگی شامل: امکان تماشای ۱۵ اجرای نمایشی در «مجموعه ایرانشهر» به صورت «مهمان» و کتاب‌هایی از انتشارات «هونار»
نفر دوم: «زهرا صحبتی»، به خاطر جسارت و رهایی در اجرا؛ درک مناسب موقعیت فیزیکی صحنه؛ ایجاد ارتباط موثر با تماشگر. اهدای بسته‌ی فرهنگی شامل: امکان تماشای ۱۲ اجرای نمایشی در «مجموعه ایرانشهر» به صورت «مهمان» و کتاب‌هایی از انتشارات «هونار»
نفر سوم: «نازنین زنگنه» به خاطر حضور خوب موثر در صحنه؛ و تناسب افعال در اجرا. اهدای بسته‌ی فرهنگی شامل: امکان تماشای ۱۰ اجرای نمایشی در «مجموعه ایرانشهر» به صورت «مهمان» و کتاب‌هایی از انتشارات «هونار»
تقدیر ویژه از: «نیره غفاری»، به خاطر اجرای ساده و شیرین؛ همراهی دقیق با صحنه و تماشگر؛ درک درست از موقعیت.
اهدای بسته‌ی فرهنگی شامل: مکان تماشای ۸ اجرای نمایشی در «مجموعه ایرانشهر» به صورت «مهمان» و کتاب‌هایی از انتشارات «هونار»
گفتنی‌ست هدایای این دوره از رپرتوار مونوگهان را مدیر محترم تماشاخانه‌ی ایرانشهر، حسین مسافر آستانه و مدیر نشر هونار، آفرین ذبیح‌مند برعهده داشته‌اند.
در پایان قابل ذکر است که طراحی و سرپرستی نمایش‌های این رپرتوار، توسط روزبه حسینی، مدرس و سرپرست گروه فیلم و تئاتر و ناگهان انجام گرفته و سیما شکری، مربی صدا، تنفس و بدن گروه هنرجویان بازیگری در رپرتوار بوده که طی پروسه‌ای شش ماهه در نیمه‌ی دوم سال ۹۸ صورت گرفته است.




مطالب مرتبط

همزمان با زادروز دکتر علی رفیعی

نشست اکران فیلم‌تئاتر «خانه برناردا آلبا» برگزار شد
همزمان با زادروز دکتر علی رفیعی

نشست اکران فیلم‌تئاتر «خانه برناردا آلبا» برگزار شد

نخستین برنامه نمایش فیلم‌تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم‌تئاتر «خانه برناردا آلبا» اختصاص داشت.

|

نظرات کاربران