در حال بارگذاری ...
پس از تحمل یک دوره بیماری

مجید صادقی حبیب آباد درگذشت

مجید صادقی حبیب آباد نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر- پس از مدتها در بستر بیماری بر اثر ایست قلبی، روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ از دنیا رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کهگیلویه و بویراحمد، زنده یاد مجید صادقی ، متولد ۱۳۴۸، دارای مدرک تحصیلی لیسانس تئاتر، سال‌های سال به عنوان کارگردان و نویسنده در تئاتر و صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول فعالیت بود.

داستانی خروس، دست نوشته ها، مادر، داستانی پیرمرد و کوهستان، سریال سفر عشق، تله تئاتر عبور از شب و مستند گرنا دوال از سوابق کاری اوست.

زنده یادمجید صادقی عناوین و افتخاراتی را در حوزه هنرهای نمایشی و تلویزیونی کسب کرد که می توان به می توان به جایزه بهترین مستند سازمان به خاطر مستند گرنا دوال، جایزه بهترین کارگردانی به خاطر مستند گرنادوال و اعزام به جشنواره میدان ایتالیا مستند گرنا دوال اشاره کرد.

خانواده مرحوم صادقی حبیب آباد پیامی در این خصوص صادر کرده اند که به شرح زیر است:

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال والاکرام

در آغازین روزهای فصل بهار مشیت الهی براین قرار گرفت که ازنای دل بانگ برآوریم .

ای ساربان آهسته ران کا آرام جانم می‌رود    وان دلم که با خود داشتم با دلستانم می‌رود.

بادلی غمگین و چشمانی پرسرشک در عزای عزیزدل‌مان نشسته ایم.

عروج بهاری، هنرمندی توانمند و متعهد، بسیجی مخلص و یادگار هشت سال دفاع مقدس، نویسنده ای دردآشنا اوذکه تراوش قلمش سرشار از عرفان و معرفت و پژواک درد مردم محروم و بیان ایثار شهیدان شاهد و دفاع از ولایت بود.

بدینوسیله خبر عروج و آسمانی شدن هنرمند دیارمان مرحوم مجید صادقی رابه اطلاع عموم هم استانی‌های عزیزمان و مردم شریف بویراحمد بزرگ و اقوام و دوستان می‌رسانیم.

قبل از هر چیز جا دارد از لطف و محبت همه بزرگوارانی که در طول یکسال بیماری عزیزمان به عیادتشان شتافتند و یا با تماس های تلفنی جویای احوالشان بودند، تشکر کنیم.




نظرات کاربران