در حال بارگذاری ...
به مدت دو هفته در اردیبهشت ماه جاری؛

آغاز فروش«یا انگار نمی‌شود به تو رسید» اثر روزبه حسینی

روزبه حسینی نمایشنامه‌نویس، نویسنده و شاعر شناخته شده، نخستین رمان کوتاه خود با عنوان «یا انگار نمی‌شود به تو رسید» را از روز اول اردیبهشت ماه به مدت دو هفته در یک کمپین فروش به مخاطبان جدی و حرفه‌ای ادبیات داستانی عرضه می کند.

به گزارش ایران تئاتر، شبکه‌ اجتماعی «همبودگاه» از اول اردیبهشت‌ماه به مدت دو هفته کمپینی برای عرضه‌ کتاب «یا انگار نمی‌شود به تو رسید» برگزار می‌کند. این رمان که نخستین اثر روزبه حسینی در گونه‌ رمان کوتاه است سال ۹۳ مجوز چاپ گرفت و بهار ۹۴، پانزده سال پس از نگارش، طی مراسمی با حضور و با قرائت پیامی از رضا براهنی در سالن تئاتر رکن‌الدین خسروی برای علاقه مندان رونمایی شد.

قاسم روبین، ناهید توسلی، مهشید نونهالی، رویا افشار، مصطفی عزیزی، شیوا ارسطویی، عادل بزدوده، رضا معدنی‌پور، خسرو شهراز، پیمان سلطانی، پژمان سلطانی و اکتای براهنی از چهره‌های نام‌داری بودند که در این رونمایی حضور داشتند.

بر اساس این خبر، شبکه اجتماعی تخصصی کتاب «همبودگاه» از شهریور ۹۹ کار خود را شروع کرده تا از شکل تامین مالی جمعی صرف فاصله بگیرد و علاوه بر آن در ابعادی بزرگ‌تر و از نمایی بالاتر به موضوع کتاب، نویسنده و مخاطب نگاه بکند.

رمان «یا انگار نمی‌شود به تو رسید» در چاپ اول با تیراژ یک‌هزار نسخه، در کم‌تر از یک ماه به اتمام رسید و تعدادی محدود برای برگزاری این کمپین محفوظ نگه داشته شد.

شبکه‌ اجتماعی «همبودگاه» پیش از این نیز در سال ۹۹ مجموعه‌شعرهای روزبه حسینی را با عنوان «هیپیوز» در کمپینی به مخاطبان عرضه کرده بود.

گفتنی‌ست این اثر منحصراً و به صورت اختصاصی فقط از شبکه اجتماعی همبودگاه قابل‌تهیه است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق عضویت در این شبکه با تخفیف‌های متفاوت رمان را خریداری و به صورت مستقیم با نویسنده‌ی اثر مکاتبه داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر در این زمینه به نشانی شبکه‌ی اجتماعی همبودگاه در نشانی https://hamboodgah.com/Social/index.php مراجعه بفرمایید.




مطالب مرتبط

گفت‌و‌گو با عضو هیئت انتخاب آثار مرور بخش مسابقه صحنه‌ای تئاتر فجر

روزبه حسینی: کیفیت بالای نمایش‌های استانی نسبت به تهران شگفت‌انگیز است
گفت‌و‌گو با عضو هیئت انتخاب آثار مرور بخش مسابقه صحنه‌ای تئاتر فجر

روزبه حسینی: کیفیت بالای نمایش‌های استانی نسبت به تهران شگفت‌انگیز است

روزبه حسینی، عضو هیئت انتخاب آثار مرور بخش مسابقه صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر، تاکید کرد به طرز شگفت‌انگیزی، کفه کیفیت تولیدات استان‌ها نسبت به نمایش‌های تهران سنگین‌تر بود.

|

پویایی نمایش‌های سنتی؛ میراث ناملموس ایران

پویایی نمایش‌های سنتی؛ میراث ناملموس ایران

روزبه حسینی: هنرهای نمایشی و بومی ما به‌عنوان میراث ناملموس قدمت بیشتری نسبت به برخی از دیگر داشته‌های فرهنگی و هنری‌ ایران زمین در طول سالیان دراز دارند اما متأسفانه کمتر موردتوجه قرار ...

|

نظرات کاربران