در حال بارگذاری ...
در پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان عنوان شد :

خسرو مرادی، خادم الشهدا و جانبازان، ایثارگران بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی پیامی درگذشت خسرو مرادی، خادم شهدا، نویسنده، طراح و کارگردان خوزستانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پی درگذشت خسرو مرادی، خادم الشهداء و جانبازان و ایثارگران، نویسنده، طراح و کارگردان خوزستانی پیام تسلیتی را منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت هنرمند زنده یاد خسرو مرادی، خادم الشهدا و جانبازان، ایثارگران و نویسنده، طراح، کارگردان و فیلمساز خوزستانی باعث تالم و تاثر فراوان شد. بدینوسیله این مصیبت تلخ را به خانواده گرامی ایشان و هنرمندان جامعه شاهد و ایثارگر اهواز و عموم خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تسلیت عرض می کنم و برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

محمد جوروند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

به گزارش تئاتر خوزستان، خسرو مرادی نویسنده، طراح و کارگردان تئاتر و فیلم استان خوزستان و کارشناس فرهنگی در بنیاد شهید و امور ایثارگران مشغول به کار بودند که چندی پیش بازنشسته شده بودند و همواره در جهت تربیت و آموزش هنرجویان و هنرمندان جامعه شاهد و ایثارگر استان خوزستان تلاش وافری داشت.

زنده یاد خسرو مرادی در زمان جنگ در مناطق عملیاتی به همراه گروه بازیگرانش به اجرای نمایش می پرداخت و در دوران بعد از دفاع مقدس در جشنواره های مختلف ملی برگزیده نمایشنامه نویسی، داستان نویسی و کاریکاتور شده بود و  عضو هیئت مدیره انجمن تئاتر شاهد اهواز و عضو هسته مرکزی گروه تئاتر آئین مردم اهواز بود.




نظرات کاربران