در حال بارگذاری ...
پس از برچیده شدن محدودیت‌های قرنطینه

بازگشت دو نمایش محبوب «همیلتون» و «مری پاپینز» به وست اند

پس از برچیده شدن محدودیت‌های قرنطینه دو نمایش پرفروش «همیلتون» و «مری پاپینز» در وست اند شهر لندن روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «همیلتون» درباره پیدایش دموکراسی در آمریکا پس  از جنگ استقلال و «مری پاپینز» برگرفته از فیلم مشهور کمپانی دیزنی به همین نام است که زندگی  یک پرستار بچه با نیروهای فوق العاده به نام مری پاپینز را روایت می‌کند که باید از فرزندان خانواده  بنکس مراقبت کند.

نمایش «مری پاپینز» از  هفتم ماه اوت  و نمایش «همیلتون» از  نوزدهم اوت روی صحنه خواهند رفت.

تاریخ اجرای این دو نمایش پس از آن اعلام شد که زمان اجرای دو نمایش «بینوایان» و «شبح اپرا» در لندن به طور رسمی رسانه‌ای شد.به نظر می آید صنعت نمایش در انگلیس می خواهد ضرر بسته بودن درهای سالن ها در سال گذشته را جبران کند. با توجه به خبری که رسما اعلام شده سالن های تئاتر از روز هفدهم ماه مه بازگشایی خواهند شد.

لین-مانوئل میراندا ، خالق همیلتون گفت: «بیش از یک سال است که چراغهای سالن‌های وست اند تاریک بوده و دوستان ، خانواده و همکاران ما چه روی صحنه و چه بیرون از صحنه بیکار شده اند.»

«با کمال تشکر بازگشت همیلتون را به سالن تئاتر پالاز ویکتوریا در شهر لندن را اعلام می کنیم. ما با خیال راحت دور هم جمع می شویم تا دوباره این داستان را بازگو کنیم. ما برمی گردیم.»

گفتنی است که در دوران همه گیری کرونا در سال گذشته فیلم تئاتر «همیلتون» با استقبال بسیار خوبی در پلتفورم های نمایش آنلاین روبه رو شد.




مطالب مرتبط

بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود
بازی یان مک‌کلن در اقتباسی تازه‌ از اثر شکسپیر

گاندولف، هنری ششم می‌شود

یان مک‌کلن، بازیگر مشهور و باسابقه سینما و تئاتر که با بازی در نقش گاندولف در سه گانه «ارباب حلقه ها» به بازیگری مطرح و بنام نزد مخاطبان جهانی تبدیل شد، در نمایش «هنری ششم» در «وست اند» روی صحنه خواهد رفت.

|

گفت‌وگو با تهیه‌کننده و مجری طرح تئاتر

میثم احمدی: تئاتر نیازمند تعریف مشخصی از جایگاه و عنوان تهیه‌کننده است
گفت‌وگو با تهیه‌کننده و مجری طرح تئاتر

میثم احمدی: تئاتر نیازمند تعریف مشخصی از جایگاه و عنوان تهیه‌کننده است

میثم احمدی، تهیه‌کننده و مجری طرح تئاتر با تأکید بر لزوم تعریف مشخص از جایگاه و عنوان تهیه‌کننده در تئاتر گفت تمامی سازمان‌ها باید روی آثار مدرن، به‌روز و روشنفکرانه با اولویت آثار ایرانی به‌منظور توسعه فرهنگ ایرانی و گسترش آن سرمایه‌گذاری کنند.

|

نظرات کاربران