در حال بارگذاری ...
بارعایت تمامی پرتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی

جشن اردیبهشت تئاتر شهرستان قرچک برگزار شد

مراسم جشن اردیبهشت تئاتر قرچک در حضور مژگان ترانه بازیگر و کارگردان برجسته تئاتر و تلویزیون و سینما با تقدیر ازگروه های نمایشی و فعالان و پیشکسوتان حوزه نمایش شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از تهران، روز پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 " جشن اردیبهشت تئاتر" در محوطه باز مقابل ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک با رعایت کامل نکات بهداشتی و تعداد محدود به منظور تقدیر و تجلیل از گروه های هنری نمایشی و فعالان حوزه نمایش شهرستان قرچک با حضور محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،پرویز زهره وند مدیر دفتر نماینده مردم دیار 15 خرداد در مجلس شورای اسلامی، علیرضا ترامشلو رییس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان قرچک ، امیر علی بدلی مسئول کانون بسیج هنرمندان و جمعی از پیشکسوتان و فعالان فرهنگی هنری شهرستان قرچک برگزار شد.
محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک با عرض خیر مقدم به مسئولین و هنرمندان شرکت کننده در این مراسم از هنرمندان جهت فعالیتهای یکساله هنرمندان حوزه هنرهای نمایشی شهرستان قرچک تقدیر کرد.
او گفت : علی رغم تمامی محدودیت ها و موانع به وجود آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا ، هنرمندان حوزه هنرهای نمایشی شهرستان قرچک با خلاقیت و نوآوری آثار متنوع و متفاوتی را تولید و ارائه نمودند، که برخی از این تولیدات هنری و برنامه های اجرا شده در جای خود بی نظیر و کم نظیر بوده است.
برزگر در ادامه در خصوص حمایت های مادی و معنوی دکتر حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستانهای قرچک ، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی از هنرمندان حوزه هنرهای نمایشی شهرستان قرچک مطالبی را بیان نمود و اشاره کرد که با پیگیری های دلسوزانه ایشان مبلغ 200/000/000 ریال اعتبار مالی از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای فعالیتهای گروهی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان قرچک تخصیص داده شد.
در ادامه علیرضا ترامشلو رییس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان قرچک گزارش کاملی از فعالیتهای انجمن و گروه های هنری نمایشی در در سال 99 برای اطلاع حاضرین در مراسم بیان نمود.
در پایان در بخش تقدیر و تجلیل، به تعدادی از کارگردانان ، نویسندگان ، بازیگران ، اعضای شورای نظارت بر نمایش شهرستان قرچک و خانم مژگان ترانه بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر به خاطر فعالیتهای یک سال گذشته لوح تقدیر ، هدیه نقدی و غیر نقدی اهداء شد.
این جشن با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر نماینده مردم دیار15 خرداد در مجلس شورای اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان قرچک برگزار شد.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران