در حال بارگذاری ...
بازگشایی رسمی برادوی از سپتامبر

بازگشت دوباره «همیلتون» و «شیرشاه» به صحنه

سرانجام بازگشایی برادوی در شهر نیویورک انجام خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر؛ یکی از مصادیق بارز همه‌گیری ویروس کرونا و بیماری کووید-19 در آمریکا تعطیلی سالن‌های تئاتر در  برادوی بود که از 12 مارس سال 2020 تعطیلی شروع شد.

در آن دوران مالکان سالن‌ها و اهالی تئاتر چشم امید داشتند که یکماه بعد دوباره سالن‌ها باز و شروع بکار می‌کنند.اما همه ما می‌دانیم که چنین نشد.

بالاخره واکسیناسیون عمومی باعث کم شدن مبتلایان به بیماری کووید-19 و کاهش نرخ مرگ و میر شد تا جایی که بطور رسمی قرار است از ماه سپتامبر سالن‌های تئاتر دوباره کار خود را از سر بگیرند.

حالا تولیدات رسمی یک برنامه زمانی  برای از سرگیری اجراهای خود دارند. سالن‌های تئاتر نیاز به مدت زمانی برای  شروع تمرین‌ها و آماده شدن سالن ها و کارکنان خود دارند.

 با این وجود قانون فاصله اجتماعی برای نمایش‌ها کماکان برقرار است.هرچند این قانون باعث زیان مالی شده است. اندرو کومو فرماندار نیویورک اعلام کرد که بیشتر محدودیت‌ها از اواسط ماه مه برداشته می شود. برادوی از 14 سپتامبر آغاز به کار خواهد کرد.

 براساس گزارش نیویورک تایمز نمایش‌های پرفروشی مانند «همیلتون»؛«شیرشاه» از اواسط ماه سپتامبر احتمالا دوباره اجرا می‌شوند.اما نمایشی مانند «هری پاتر و کودک نفرین شده» به دلیل طولانی بودن زمان آماده سازی تا سال 2022 اجرایی نخواهند داشت.

تولیدات و اجراهای جدیدی نیز در راه است مانند موزیکال «شش» درباره همسر شاه هنری  که قرار بود 12 ماه مارس اجرایش شروع شود اما به دلیل محدودیت‌ها روی صحنه نرفت.

«اندیشه‌های مرد رنگین‌پوست» نوشته کینان اسکات درباره یک روز از زندگی هفت مرد سیاهپوست در بروکلین دیگر نمایش جدید برادوی خواهد بود.

 




مطالب مرتبط

با «نمایش مادر»

جسیکا لنگ به برادوی می‌رود
با «نمایش مادر»

جسیکا لنگ به برادوی می‌رود

جسیکا لنگ، بازیگر برنده جایزه‌های تونی و اسکار که با فیلم «کینگ کونگ» در سال 1976 به شهرت رسید، نقش اصلی «نمایش مادر» را که سال آینده در برادوی نیویورک به صحنه خواهد رفت، بازی می‌کند.

|

((با سلام. فعلا منتشر نشود)) اجراها تا دو سال دیگر ادامه دارد

تور شهربه شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در آمریکای شمالی
((با سلام. فعلا منتشر نشود)) اجراها تا دو سال دیگر ادامه دارد

تور شهربه شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در آمریکای شمالی

تور شهر به شهر نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» در شهر شیکاگو و در سالن جیمز ام.ندرلندر روز دهم سپتامبر(19 آذر ماه ) آغاز شد و تا اول فوریه (13 بهمن) سال 2025 ادامه خواهد داشت.

|

اجرای نمایشنامه جان پاتریک شانلی در برادوی

نوه الیا کازان بازیگر نمایش‌ «تردید» شد
اجرای نمایشنامه جان پاتریک شانلی در برادوی

نوه الیا کازان بازیگر نمایش‌ «تردید» شد

زویی کازان به گروه بازیگران نمایش «تردید: یک حکایت تمثیلی»، به نویسندگی جان پاتریک شانلی و کارگردانی اسکات الیس پیوست که فوریه 2024 (بهمن و اسفند ۱۴۰۲) در برادوی روی صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران