در حال بارگذاری ...
به صورت مجازی برای علاقمندان برگزار شد

کارگاه آموزش مبانی بازیگری در میاندوآب

با هدف این‌که در این شرایط سخت هنرمندان نباید از آموزش غافل بمانند، انجمن هنرهای نمایشی شهرستان میاندوآب با همکاری اداره فرهنگ و ‌ارشاد اسلامی این شهرستان کارگاه آموزش مبانی بازیگری به صورت لایو را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان‌غربی، انجمن هنرهای نمایشی شهرستان میاندوآب با همکاری اداره فرهنگ و ‌ارشاد اسلامی این شهرستان آموزش مبانی بازیگری به صورت لایو در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰را برگزار کرد. 
مدرس این روزه سهند قلی‌یان بود و به مجری گری مسعود مطلوبی برگزار شد .
این برنامه در دو بخش تقدیم علاقه مندان شد؛ بخش نخست در مورد نحوه برگزاری کارگاه های عملی بازیگری و کارگردانی در دوران بعد از قرنطینه و توضیحات کامل درباره آن برای هنرمندان 
و بخش دوم بررسی مبانی اساسی بازیگری و در همین خصوص معرفی کتاب و تشریح آن برای هنرجوها صورت گرفت .
سهند قلی یان در همین راستا مطرح کرد که در چنین دوران سخت نباید بازیگران از آموزش غافل بمانند و به همین سبب آموزش های مجازی را باید بیشتر نهادینه کنیم تا در نهایت بعد از این دوران سیاه به کارگاه های حضوری و عملی برسیم .
رئیس اداره فرهنگ و اداره ارشاد اسلامی میاندوآب محمود نیکمرام و رئیس انجمن هنرهای نمایشی میاندوآب غلامرضا قلی یان حامی و برنامه ریز تمامی برنامه های آموزش مجازی و پس از آن آموزش های حضوری کارگاهی بوده اند و همیشه دغدغه آموزش دارند.




مطالب مرتبط

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی، هنرمند پیشکسوت، به خاک سپرده شد

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی، هنرمند پیشکسوت، به خاک سپرده شد

پیکر صلاح‌الدین شیخ‌محمدی که روز جمعه 15 دی، در حال کار در یک پروژه سینمایی در زاهدان سکته مغزی کرد و درگذشت، به مهاباد انتقال یافت و روز دوشنبه 18 دی، با حضور جمع بزرگی از هنرمندان و مسئولان، در باغ فردوس این شهر، به خاک سپرده شد.

|

نظرات کاربران