در حال بارگذاری ...
به همت واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی؛

کرسی ترویجی «تبیین ارتباط هنر و پدافند غیرعامل» برگزار می‌شود

کرسی ترویجی «تبیین ارتباط هنر و پدافند غیرعامل» با حضور حجه‌السلام و المسلمین دکتر محمدمهدی بهداروند، مدرس حوزه و دانشگاه و از چهره‌های شاخص ادبیات دفاع مقدس و دکتر محسن محبی، معاون فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار می شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از  روابط عمومی واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی، کرسی ترویجی «تبیین ارتباط هنر و پدافند غیرعامل» با حضور حجه‌السلام و المسلمین دکتر محمدمهدی بهداروند، مدرس حوزه و دانشگاه و از چهره‌های شاخص ادبیات دفاع مقدس و دکتر محسن محبی، معاون فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل کشور روز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه ساعت 15 برگزار می شود.

در این خبر آمده: «دفاع غیرنظامی یک نبرد هنرمندانه است. همانقدر که پدافند غیرعامل نوعی هنرمندی در بهره گیری از ظرفیتهای انسانی و غیرانسانی در مواجهه با "تهدیدات سخت" است، هنر نیز بازویی توانا و سلاحی پرقدرت و کارامد در دفاع به حساب می آید.

از این رو، بر این باوریم که هنر آنگاه که در خدمت امری مقدس قرار گیرد، تبدیل به دژی مستحکم خواهد شد. چراکه هنر می تواند اراده هارا بسیج، اندیشه ها را راسخ، دلها را متفق و گامها. ا محکم و استوار سازد، از قطره ها سیل به راه اندازد و از من ها، ما بسازد».

این جلسه که به همت واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان پدافند غیرعامل کشور به صورت مجازی در دامنه https://daanaan.daan.ir برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند با وارد شدن به سایت مذکور و ثبت نام کاربری 64871d8 و رمز عبور  12345 در جلسه حضور داشته باشند.




نظرات کاربران