در حال بارگذاری ...
با نقش آفرینی امید زندگانی و نوشین تبریزی؛

«هجده سالگی» در پردیس شهرزاد روی صحنه می‌رود

سالن گلایل پردیس شهرزاد از روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه جاری میزبان نمایش «هجده سالگی» با کارگردانی فردین رحمانپور می شود.

به گزارش ایران تئاتر، «هجده سالگی» را محسن میرزاخانی و محمد کرمی بر اساس طرحی از محمد کرمی نوشته و فردین رحمانپور آن را کارگردانی می‌کند.

رحمانپور با بیان اینکه درونمایه این نمایش به رنج کودکان کار می پردازد گفت: «هجده سالگی» می خواهد چالش های پیش روی آنها را با بیانی طنز در پیش چشم مخاطب به تصویر بکشد و در نهایت با در آمیختن طنز با طعم تلخ تراژدی،روزگار این کودکان را که همه کودکی شان در سر چهارراه‌ها مدفون شده پیش چشم مخاطب قرار می دهد.

کارگردان «هجده سالگی» با بیان این که نمایش در فضای واقع‌گرایانه شکل می‌گیرد، افزود: تلاش کردم در میزانسن‌ها فرم معناشناسانه ای متناسب با مفاهیم نمایش به کار ببرم.

رحمانپور گفت: برای به تصویر کشیدن سختی های زندگی کودکان کار تلاش کردم در این نمایش مخاطب آنقدر بخندد تا گریه کند.

امید زندگانی، نوشین تبریزی، مصطفی دارابی، حامد کریوند، آزاده جاوید، هانیه گلپایگانی، محمد کرمی، لیلا فرداد، شعبان حاتمی، کامیار مهدی زاده، نگار والی دوست، اوا مهماندوست، فردین رحمانپور و آرمیتا لطفی، پارسا داداش زاده ،سارا داداش زاده (بازیگران خردسال) در نمایش «هجده سالگی» ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از:

محسن میرزاخانی مشاور کارگردان و دراماتورژ، تهیه کننده: داود زارع گاریزی، موسیقی: مانی باباتبار، دستیار کارگردان: آتنا محمدی، برنامه ریز:آرزو باقری، منشی صحنه و اجرای نور و صدا: مهشید سلطانی، طراح نور: مجتبی گیویان، طراح گریم: فرزانه جدید، طراح لباس: مهسا حامدی، طراح صحنه: حمیدرضا منجر، مدیر تولید: داود زارع گاریزی، روابط عمومی: سمیه طیبی، مدیرصحنه: امیرحسین قلندری، مدیراجرایی: احسان رجب زاده، آهنگساز و صدا و موزیک: پارسا خسروی، هماهنگی با مهمانها: سپنتا پزشکی، سعید بینا، نادر خدابخش، دستیار طراح لباس: کیانا تاجیک، مجری گریم: فاطمه قاری، دستیار طراح گریم: فاطمه جعفرپور و الهه عطایی، عکاسان: اردلان اشناگر، فاطمه آهنچی، غزل میرابی، طراح پوستر: هومان مهراذین، سرپرست گروه تیزر و تدوین: پژمان مهرآذین

نمایش «هجده سالگی» از روز جمعه 24 اردیبهشت ماه ساعت 18 به مدت 18 شب در پردیس شهرزاد سالن گلایل  به روی صحنه‌ می‌رود.

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه فرمایند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

یادداشتی بر نمایش «بوستان حیات ژوراسیک»

ارائه محتوا با زبان طنز و گروتسک در قالب بداهه‌پردازی
یادداشتی بر نمایش «بوستان حیات ژوراسیک»

ارائه محتوا با زبان طنز و گروتسک در قالب بداهه‌پردازی

حمید کاکاسلطانی*: نمایش «بوستان حیات ژوراسیک» نوشته‌ نوشین تبریزی و به کارگردانی پرستو گلستانی دی‌ و بهمن‌ 1402 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه رفته است. این نمایش با ترکیبی از ...

|

نظرات کاربران