در حال بارگذاری ...
به همت انجمن هنرهای نمایشی شهرستان قاین

فراخوان جشنواره «تئاتر مجازی خراسان جنوبی» منتشر شد

عباس میرزنگویی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات در خصوص برگزاری اولین جشنواره تئاتر مجازی خراسان جنوبی گفت : اولین جشنواره استانی مجازی "تئاتر + خانه " را با توجه به شیوع بیماری کرونا ، در راستای حمایت از قانون «درخانه بمانیم» برگزار می کنیم.

به گزارش ایران تئاتر از خراسان جنوبی؛ عباس میرزنگویی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات در خصوص برگزاری اولین جشنواره تئاتر مجازی خراسان جنوبی گفت : اولین جشنواره استانی مجازی "تئاتر + خانه " را با توجه به شیوع بیماری کرونا ، در راستای حمایت از قانون «درخانه بمانیم« را  برگزار می کنیم.

وی هدف از جشنواره را شناسایی ، کشف استعدادهای خلاق ، توانمند سازی هنرمندان ، ایجاد فرصت ارتباط و تبادل تجربه  درزمینه‌های مختلف هنر نمایش و همچنین نشر هنر تئاتر در بین خانواده ها در سطح استان دانست و افزود: مونولوگ ، خانواده تئاتر و دیگر گونه های اجرایی ، بخش های این جشنواره هستند.

میرزنگویی خاطرنشان کرد: امید درخانه ماندن /پیدایش شکلی نو برای زندگی امروزی/سلامتی امروز ضامن روزهای خوش پس از بحران ، همدلی کادر درمان و فعالیت های مردمی در جهت حل بحران ، اموزش سطح بردباری و مقاومت خانواده ها در قرنطینه و همچنین ایثار وشهادت ، عفاف و حجاب و موضوع آزاد از جمله محورهای این جشنواره است.

به گفته وی علاقه مندان می توانند تا 25خردادماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه به آدرس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات یا از طریق شماره درج شده در فراخوان در پیام رسان های سروش ، واتساپ و ایتا ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات در خصوص شرایط ومقررات جشنواره " تئاتر -خانه " بیان داشت : تمامی آثار با گوشی موبایل به صورت افقی و بدون کات ، تدوین و صداگذاری ضبط و ارسال شود.

میرزنگویی اضافه کرد : فراخوان جشنواره به همت انجمن هنرهای نمایشی قاین در نیمه دوم اردیبهشت ماه تهیه و درفضای مجازی برای هنرمندان و علاقه مندان ارسال شد.

گفتنی است جشنواره "تئاتر مجازی خراسان جنوبی " به همت انجمن هنرهای نمایشی قاین ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار می شود.

 

متن فراخوان از پایان همین خبر قابل دریافت است




مطالب مرتبط

پس از سه روز رقابت

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برگزیدگان خود را شناخت
پس از سه روز رقابت

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی برگزیدگان خود را شناخت

با پایان رقابت و اجرای 8 نمایش در بخش صحنه‌ای و 4 نمایش در بخش خیابانی طی مراسمی آثار و هنرمندان برتر هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی معرفی شدند و نمایش «فخرالزمان» به کارگردانی مهدی مسروری و نمایش «دودوتاچهارتا» به کارگردانی محمد نخعی در بخش صحنه‌ای به جشنواره منطقه‌ای ...

|

نظرات کاربران