در حال بارگذاری ...
تازه‌ترین تیزر تئاتر «جنگ و صلح» منتشر شد

تا صحنه نفس می‌کشد یاریگرش باشیم فردا دیر است

تازه‌ترین تیزر تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» به نویسندگی و کارگردانی میثم یوسفی که این روز‌ها درتالار چهارسو مجموعه تئاتر‌شهر روی صحنه است، در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

گروه اجرایی تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» با انتشار متنی به بهانه انتشار تازه‌ترین تیزر تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» نوشته است: «نفس صحنه به دم تماشاگران بند است و به شوق مخاطب است که خاک صحنه خوردن دارد... عاشقانه «جنگ و صلح» در کشاکش نبرد با طاعون کرونا و تنها به امید آشتی هنردوستان فرهیخته با صحنه، دشواری را به جان خریده است. تا صحنه نفس می‌کشد، یاریگرش باشیم، فردا دیر است.»

تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی میثم یوسفی، ساعت 19:30، مدت زمان 40 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان در تالار چهارسو مجموعه تئاتر‌شهر روی صحنه می‌رود.

شاهین اعلایی‌نژاد، محمد صمدی، مصطفی ایزدی، پریسا فلاح‌زاده، مرتضی حقی، هومن قاسم‌خانی، هانیه مهر‌افزون، زهرا دوستی گروه بازیگران و بازی‌دهندگان نمایش را تشکیل می‌دهند، این در حالی است که فرید نوایی آهنگ‌ساز، علی پاکدست، مریم اقبالی طراح و سازندگان ماسک و تن‌پوش، مرضیه سرمشقی و رفعت هاشمی سی‌سخت طراحان پوستر و بروشور، رضا خضرایی شاد طراح نور، نیلوفر عبدالعلیان طراح و سازنده عروسک‌های بخش سایه، محمد شباهنگ شاعر، یاسر بیات نوازنده تمبک و کمانچه، عرفان خزایی نوازنده تار، مرتضی برزگرزادگان برنامه‌ریز و دستیار کارگردان، علی رضایی دستیار کارگردان، احمد احمدی و زهرا دوستی مدیران صحنه، مهدی صالحی عکاس، حسام کلانتری ساخت تیزر، آرش بختیاری‌زاده و گروه نمایش صفیر روابط عمومی، دیگر اعضای گروه اجرایی نمایش هستند.

در خلاصه داستان تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» آمده است: «در مجلس بزمی دو خانواده ساز‌های سنتی (ایرانی ) و کلاسیک (فرنگی) در حال اجرای موسیقی هستند که دو ساز جوان کمانچه از خانواده ساز‌های ایرانی و چنگ از خانواده ساز‌های کلاسیک رخ در رخ یکدیگر قرار گرفته و یک دل نه صد دل عاشق و واله و شیفته یکدیگر می‌شوند اما با توجه به اختلافات بین فرهنگی و خانوادگی‌شان با ممنوعیت خانواده‌های‌شان مواجه می‌شوند.»




مطالب مرتبط

در  افتتاحیه نمایش «در انتظار گودو» مطرح شد

مازیار لرستانی: 17 سال خواب صحنه را دیدم
در افتتاحیه نمایش «در انتظار گودو» مطرح شد

مازیار لرستانی: 17 سال خواب صحنه را دیدم

مازیار لرستانی، کارگردان نمایش «در انتظار گودو» روز گذشته سوم مهر در آیین افتتاحیه این نمایش با اشاره به اینکه 17 سال خواب صحنه را دیده است، گفت نیت من از اجرای این نمایش انتقال پیامی انسانی در فضایی مفرح بود.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

نظرات کاربران