در حال بارگذاری ...
با موضوع « تئاتر و دین» در پرونده ماه

یازدهمین شماره «نقش صحنه» منتشر شد

یازدهمین شماره نشریه تخصصی تئاتر «نقش صحنه» ویژه فروردین و اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر، یازدهمین شماره نشریه تخصصی تئاتر «نقش صحنه» حاوی بخش‌ها و مطالب متنوعی است که از آن جمله می‌­توان به پرونده ماه با موضوع «تئاتر و دین» با مقالاتی از دکتر مصطفی مختاباد، دکتر محمدعلی خبری، جهانشیر یاراحمدی، حسین فدایی حسین و ترجمه مقالات: تئاتر و خداشناسی عملی (ترجمه ابراهیم ابراهیمی)، هم‌نشینان بی‌قرار: تئاتر، الهیات، دین و معنویت ( ترجمه مجید کیانیان)، دین، تئاتر و اجرا: کنش‌های ایمان (ترجمه نسیبه جمشیدی شاهرودی) همچنین تئاتر استان‌ها، معرفی کتاب، اخبار، نقد نمایشنامه «پدران، مادران، فرزندان» ،گفتگو‌هایی با دکتر تاجبخش فنائیان و استاد داوود فتحعلی‌بیگی و مقالاتی از عبدالرضا فریدزاده و شهید آوینی اشاره کرد.

لازم به ذکر است انتشار مجدد «نقش صحنه» بعد از وقفه­‌ای ده‌ساله از خردادماه سال 99 و به صورت الکترونیکی آغاز و در دوره جدید تاکنون یازده شماره از این نشریه به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منتشر شده و مقرر است در سال جاری به صورت دوماهنامه منتشر شود. علاقه‌­مندان می­توانند نشریه «نقش صحنه» را از بخش کتاب در سایت تیوال تهیه کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران