در حال بارگذاری ...
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آیین اختتامیه رپرتوار :

اجراهای محله محور از اهداف اصلی رپرتوار تئاتر خیابانی خوزستان بود

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین اختتامیه رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یکی از اهداف اصلی برگزاری رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان را اجراهای محله محور ذکر کرد.

به گزارش ایران تئاتر از خوزستان، ناصر چنانی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین اختتامیه رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان که روز شنبه 8 خردادماه 1400 در هتل گیت بوستان اهواز برگزار شد یکی از اهداف اصلی این رپرتوار را اجراهای محله محور و نقاط کمتر برخوردار از اجراهای هنری ذکر کرد.

ناصر چنانی ضمن خیرمقدم به مدیران و هنرمندان حاضر در مراسم اختتامیه گفت: بسیار خوشحالیم که بعد از مدت ها مجددا اجراهای تئاتر خیابانی در سطح استان خوزستان آغاز شد و امیدواریم با توجه به شرایط بیماری کرونا شاهد اجراهای صحنه ای در سطح استان خوزستان باشیم.

معاون هنری سینمایی اداره کل اظهار کرد: اجراهای رپرتوار تئاتر خیابانی با هدف اجراهای محله محور و اجرا در مناطق کمتر برخوردار از اجراهای هنری شهرستان های استان برنامه ریزی و اجرا شد.

چنانی افزود: حضور هنرمندان و به ویژه هنرمندان تئاتر همواره در جامعه تاثیر گذار بوده و نمایش های حاضر درا ین رپرتوار با بیان مسائل و دغدغه های مردم توانستند به خوبی با مخاطبان ارتباط برقرار کنند.

ناصر چنانی در ادامه اظهار کرد: یکی از مسائل مهم پیش رو برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر است که در این مسیر هنرمندان می توانند تاثیرات مهمی در انتخاب درست مردم داشته باشند.

چنانی در پایان افزود: از دکتر جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و مدیران اداره کل، ساسان شکوریان دبیر رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های میزبان، هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان و جناب آقایان علیرضا اوسیوند و وحید لک و هنرمندان عزیز تئاتر خیابانی استان خوزستان بسیار تشکر و قدردانی می کنم.

 

رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان به دبیری ساسان شکوریان از 4 تا 8 خردادماه 1400 با حضور 13 گروه نمایشی به طور همزمان در 10 شهرستان استان خوزستان برگزار شد.




مطالب مرتبط

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین رونمایی از پوستر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور، این رویداد را در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس دانست و ابراز امیدواری کرد مردم خوزستان علاوه بر میزبانی، از این بستر عظیم فرهنگی در زمینه مسائل اعتقادی و ...

|

در گفت‌وگو با کارگردان راه‌یافته به بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر مطرح شد

مرور پیامدهای فردی و اجتماعی زندگی معلولان در «روز تولد من»
در گفت‌وگو با کارگردان راه‌یافته به بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر مطرح شد

مرور پیامدهای فردی و اجتماعی زندگی معلولان در «روز تولد من»

صادق حسین‌زاده، کارگردان نمایش خیابانی «روز تولد من»، این اثر را در ژانر اجتماعی و روایتی از پیامدهای فردی و اجتماعی معلولان دانست.

|

نظرات کاربران