در حال بارگذاری ...
ویژه برنامه‌های 14 و 15 خرداد رادیو نمایش

بررسی ویژگی‌های امام خمینی(ره) در «تکیه»

۱۴و ۱۵خرداد، دو برنامه زنده رادیویی "تکیه" و"روشنا" به همراه یک نمایش رادیویی ویژه از رادیو نمایش پخش خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، ویژه برنامه "تکیه" روز جمعه و شنبه ساعت 9:00 تا 10:30 صبح به تهیه کنندگی ریحانه یزدان‌دوست به صورت زنده و نمایشی اجرا می‌شود، در این برنامه، نمایشی توسط حجت الاسلام آقابابا صاحب تکیه و نگین خواجه نصیر در نقش دختر ایشان و یک بازیگر به عنوان مهمان تکیه نقش‌آفرینی می‌کنند و در خصوص حضرت امام (ره) ،خصوصیات ایشان و آشنایی با تفکرات و نقش رهبری و مرجعیت ایشان صحبت می‌شود.

 در مابین صحبت‌ها وحضور در تکیه از آیتم‌های متنوعی نیز بهره گرفته می‌شود مانند نگاهی تاریخی به اتفاقات زمان حضرت امام (ره) که توسط خسرو معتضد روایت می‌شود، در این برنامه از مداحی و سرود‌های عزاداری نیز بهره گرفته می‌شود. «تکیه»، روز یک شنبه به شهادت امام جعفر صادق (ع) می‌پردازد.

گفتنی است برنامه زنده «روشنا» نیز روز‌های شنبه و یکشنبه ساعت 18:00 تا 19:30 به تهیه کنندگی علی الله‌دانه و اجرای امین بختیاری به صورت«زنده» روی آنتن می‌رود؛ این برنامه از آیتم‌های گزارشی تشکیل می‌شود که توسط شنوندگان و مخاطبان رادیو نمایش درخصوص حضرت امام صادق (ع) ضبط و ارسال می‌شود.

مجموعه رادیویی «عبور از تاریکی» به نویسندگی اکبر خورد‌چشم و کارگردانی امیر زنده‌دلان نیز از روز شنبه 15 خرداد ماه ساعت 22:30 به روی آنتن رادیو ایران و رادیو نمایش می‌رود. داستان این نمایش درباره یک دانشجوی فرانسوی علاقه‌مند به حضرت امام خمینی (ره) است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران