در حال بارگذاری ...
با نظر هیئت انتخاب

«دست‌هایت کو مم حسن» به جشنواره تئاتر تاتارستان راه یافت

«دست‌هایت کو مم حسن» تولید گروه تئاتر شادن به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی رضا کرمی زاده در جشنواره تئاتر تاتارستان / روسیه حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کهگیلویه و بویراحمد، نمایش«دست‌هایت کو مم حسن» تولید گروه تئاتر شادن وابسته به انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، واحد نمایش حوزه هنری استان، سازمان بسیج هنرمندان، بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس و انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تولید و اجرا شد.

این اثر توانست پذیرش هیئت انتخاب فستیوال تاتارستان را کسب کند و به عنوان نماینده ایران از یکم تا 8 شهریور 1400 همزمان با 23 تا 30 آگوست 2021 میلادی در جشنواره تئاتر تاتارستان / روسیه در شهر کازان به اجرا بپردازد.

«دست‌هایت کو مم حسن» در بیست و دومین جشنواره تئاتر فتح که آبان ماه در خرمشهر برگزار شد، توانست ۹ جایزه را در بخش‌های مختلف کسب و به عنوان برترین نمایش جشنواره انتخاب شود.

متن این نمایش نوشته رضا گشتاسب و جزو نمایشنامه‌های تحسین شده و داستان آن درباره چهار نوجوان است که در دوره جنگ به جبهه می‌روند و همه شهید می‌شوند و بعد از شهادت، در دنیای مردگان، آنچه را در جبهه تجربه کرده‌اند، روایت می‌کنند.

در نمایش«دست‌هایت کو مم حسن» اکبر آئین، نازنین نادر پور، مهرداد علی پور و پوریا نیک اقبالیان، اردلان فنی و وحید شفیعی بازی می‌کنند.

 سایر عوامل نمایش عبارتند از: رضا کرمی زاده طراحی صحنه، سرپرست گروه رضا گشتاسب، حسین اصیلی موسیقی، حمید جوکار طراحی نور، یاسمن پناه طراحی لباس، مینا پناهپوری طراح گریم، مدیر صحنه علی عبدیانی نژاد، دستیار کارگردان کیانوش کریمی، هماهنگی مصطفی لاهوتی نژاد، روابط عمومی و امور بین الملل مهسا محجوب لاله، اجرای دکور شهرام شیبانی، علی احمدی، مصطفی نوری و سعید گشتاسب.




نظرات کاربران