در حال بارگذاری ...
بهنام کاوه در گفت وگو با ایران تئاتر عنوان کرد

نمایش خیابانی بازنشسته های میلیونر را اجرا می کنم

نمایش خیابانی بازنشسته های میلیونر با محوریت موضوعات بازنشسته ها را در اواسط تیر ماه را اجرا کنم.

 بهنام کاوه کارگردان مستعد آبادانی سال ها است که در حوزه تئاتر خیابانی حضور موثری دارد. او در گفت وگو با ایران تئاتر در باره فعالیت های جدید خود گفت: قرار است نمایش خیابانی بازنشسته های میلیونر را در اواسط تیر ماه  در شهر آبادان را اجرا کنم.

وی در باره فضا و داستان نمایش بازنشسته های میلیونر عنوان کرد: داستان این اثر که مضمونی اجتماعی دارد در باره زندگی و چالش های شاغلین دولتی است که بعد از سی سال کار بازنشسته می شوند و در این دوران با مسائل متعددی مواجه می شوند.

این کارگردان در باره حضور این کار در جشنواره های تئاتری افزود: هدف گذاری ما حضور این نمایش در جشنواره بین المللی تئاتر مریوان است.

کاوه در بخش دیگر سخنانش در باره اجرای نمایش خیابانی هیچکس همچون تو مرد میدان نیست تصریح کرد: این نمایش سال قبل حضور موفقی در جشنواره تئاتر فجر داشت و این روزها تمرینات نمایش را آغاز کرده ایم تا اجرای عمومی نمایش درسینما مهر آبادان انجام بشود.

این نویسنده در باره فضای نمایش هیچکس همچون تو مرد میدان نیست گفت : این نمایش در باره روایت زندگی سردار سلیمانی است و فضای داستان نمایش به صورت مستند و واقعی برای من رخ داده است. در این نمایش من و مادرم بازی داریم.

این کارگردان با تاکید بر حمایت بیشتر از تئاتر خیابانی افزود: در دورانی پاندمی کرونا که حضور مردم در سالن های تئاتری محدود شده تئاتر خیابانی اهمیت بسیار بیشتری پیدا کرده و اسفند ماه سال قبل هم نمایشی خیابانی در باره بیماری کرونا در سطح شهر آبادان اجرا کردم که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت.

بهنام کاوه نویسنده و کارگردان تئاتر آبادان دانش آموخته رشته گرافیک دانشگاه آزاد آبادان است و از سال ۱۳۸۲در انجمن نمایش آبادان شروع به فعالیت کرده وعضو گروه خورشید است .او هشت سال است که به طور مستمر در حوزه تئاتر خیابانی فعالیت می کند و در حدود سی نمایش نظیر سرباز وطن را اجرا کرده است . کاوه در جشنواره های متعددی حضور داشته است . او با نمایش جنگ زیر پوست من و مادرم از بیستمین جشنواره ملی فتح خرمشهر جوایزی متعددی کسب کرد. نمایش برگزیده هیئت داوران، بخش طرحی فضا و لباس، بازیگر زن سحر مقدم، سپهر کهن زاده بازیگر نوجوان از این جمله  این جوایز هستند .

 




نظرات کاربران