در حال بارگذاری ...
در نامه یک بازیگر به رئیس جمهور آینده مطرح شد

این مردم لیاقت بهترین‌ها را دارند

علیرام نورایی در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود، خطاب به رئیس جمهور آینده نوشت: کار جنابعالی و همکارانتان خیلی سخت نخواهد بود، این مردم شریف، این هموطنان کم‌توقع سال‌هاست یاد گرفته‌اند هر سختی و کمبودی را تحمل کنند!

به گزارش ایران تئاتر ، علیرام نورایی بازیگر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دعوتی صورت گرفت برای صحبت و اعلام مشکلات هنر و هنرمندان و مردم از طرف ستاد انتخاباتی یکی از کاندیدا‌ها. همان‌طور که قبلاً عرض کرده بودم به اتفاقات تبلیغاتی هیچ بزرگواری ورود نخواهم کرد، با کمال احترام نپذیرفتم و افتخار ملاقات را از دست دادم صرفاً به خاطر این‌که ممکن بود سمت و سوی تبلیغات داشته باشد! ترجیح دادم اینجا چند کلمه‌ای با رئیس جمهور آینده صحبت کنم.

سلام جناب رئیس جمهور آینده

کار جنابعالی و همکارانتان خیلی سخت نخواهد بود، این مردم شریف، این هموطنان کم‌توقع سال‌هاست یاد گرفته‌اند هر سختی و کمبودی را تحمل کنند! از سخت‌ترین بحران‌ها با به جان خریدن همه مشکلات سربلند بیرون بیایند. در سیل و زلزله و هزاران اتفاق دردناک خود وسط میدان باشند و به هم کمک کنند. کار شما و همکارانتان خیلی سخت نخواهد بود. فقط کافی است کمی به فکر مردم باشید، کمی به فکر آرامش و ‌آسایش، کمی به فکر معیشت و سفره‌های خالی این مردم نجیب باشید و برایش تلاش کنید!

امید است مسیرتان از این سمت‌و‌سو بگذرد جناب رئیس جمهور! این مردم لیاقت بهترین‌ها را دارند. کارتان خیلی سخت نخواهد بود.

با آرزوی بهترین‌ها برای هموطنانم و کشور عزیزم ایران




نظرات کاربران