در حال بارگذاری ...
دعوت روسای انجمن های هنرهای نمایشی سراسر کشور برای حضور پرشور در انتخابات 1400

انتخابات نماد قدرت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ملت شریف ایران است

روسای انجمن های هنرهای نمایشی سراسر کشور با انتشار بیانیه ای مشترک با برشمردن اهمیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از هنرمندان و مردم برای حضور پرشور پای صندوق های رای در روز ۲۸ خرداد ماه دعوت کردند.

به گزارش ایران تئاتر در متن این بیانیه آمده است : برگزاری یک انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری، نقش بسیار مهمی در تثبیت پایه‌های مردم سالاری و نظام جمهوری اسلامی دارد.ملت سرافراز و بزرگ ایران در حالی به استقبال انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری می روند که با توجه به شرایط فعلی کشور از اهمیت و حساسیت فراوانی برخوردار است.

 امروز از هر روز گذشته تاریخ ایران، توانمند سازی و تقویت قدرت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ایران عزیز اهمیت بیشتری دارد و انتخابات ریاست جمهوری ، نماد قدرت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ملت شریف و عزیز جمهوری اسلامی ایران است. ملت آگاه و هوشیار ایران اسلامی همواره در همه بزنگاه های مهم تاریخی از امنیت، آرامش و سلامت اجتماعی در سایه همبستگی و پیوند خالصانه با ارزش های الهی و رهبری حکیم و الهی جمهوری اسلامی ایران صیانت کرده است و در سایه نظام برآمده از انقلاب اسلامی و در طول چهار دهه حاکمیت مردم سالاری دینی، همه ارکان نظام را با رای خود تعیین کرده و در هر انتخابات با حضور پرشکوه خود به همگان نشان داده که از حرکت در مسیر مقاومت و استقامت بر آرمان‌ها و اهداف خود پایدار است و با نشاط اجتماعی بر استقرار جامعه اسلامی تاکید دارد.
برگزاری انتخابات با رای حداکثر و اداره امور کشور بر اساس رای و نظر مردم از اصلی‌ترین و مهم‌ترین جلوه‌های رابطه مردم با نظام اسلامی است و به همین دلیل است که برگزاری یک انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری شهروندان، نقش بسیار مهمی در تثبیت پایه‌های مردم سالاری و نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.
هرچند توقع آن میرفت در مناظرات این دوره از کاندیدهای ریاست جمهوری در بحث مهم و اثر گذار فرهنگ و هنر هم کاندیداهای محترم همچون مسئله مهم معیشت مردم به این حوزه میپرداختند اما کماکان به روزهای آتی و انتخاب کاندید مدنظر آحاد مردم امیدواریم.خانواده بزرگ هنرمندان هنرهای نمایشی ایران چشم امید به آینده دارند و گشایشی اساسی در این حوزه. 
درپایان  ضمن تقدیر و سپاس از ملت شریف و آگاه ایران اسلامی برای حضور پرشکوه و همیشگی خود در بزنگاهای مهم و سرنوشت ساز ایران عزیز ،از آحاد ملت سربلند  و عزیز برای  حضور فراگیر در انتخابات سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت بعمل می آوریم.                                                                                                         
روسای انجمن های هنرهای نمایشی استاتهای:
تهران. ایلام. آذربایجان شرقی.آذربایجان غربی.اردبیل.سمنان.قم.البرز.گلستان.گیلان.مازندران.قزوین. لرستان.چهارمحال بختیاری.کهگیلویه و بویراحمد.خوزستان.کرمان.کرمانشاه.کرمان جنوب.منطقه آزاد اروند.منطقه آزاد قشم.اصفهان.فارس.سیستات و بلوچستان.یزد.خراسان شمالی.خراسان جنوبی.خراسان رضوی.همدان.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران