در حال بارگذاری ...
سفری به مقصد ایستگاه جشن ملی ایران

قطار 107.5؛ ویژه برنامه انتخابات رادیو نمایش

برنامه زنده رادیویی «قطار ۱۰۷.۵» ویژه انتخابات ۱۴۰۰ امروز جمعه روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر انسیه شمس اللهی از تهیه‌کنندگان این برنامه رادیویی گفت: این برنامه در قالب قطاری که به مقصد جشن ملی ایران به راه می‌افتد از ساعت ۷ صبح حرکت خود را آغاز می‌کند و در این مسیر بخش‌های مختلف شنیدنی در ایستگاه‌های متنوع انتظار شنوندگان را که مسافران این قطار خواهند بود، می‌کشد.  

وی ادامه داد: این بخش‌ها شامل نمایش، موسیقی زنده که توسط گروه موسیقی مستقر در استودیویی مجزا اجرا می‌شود، ارتباط با گزارشگران مستقر در استان‌های مختلف که در ایستگاه‌های این استان‌ها انتظار شنوندگان را می‌کشند و از روند انتخابات خبر‌های زنده می‌دهند، آیتم‌های ملی میهنی و شاد، ترانه‌های متنوع و اجرای اشعار شاد توسط هنرمندان اجراگر طنز حاضر در استودیوی دوم برنامه و همچنین پخش نمایش‌های ویژه رادیویی به کارگردانی میرطاهر مظلومی خواهد بود.

شمس اللهی در پایان گفت: این قطار در نهایت با نزدیک شدن انتخابات به مقصد نهایی در ساعت ۱۲ نیمه شب در محل جشن ملی ایران متوقف خواهد شد.

قطار 107.5 به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی، قاسم اورنگی، محمدحسین خسروجردی و با اجرای اسماعیل باستانی، نازنین مهیمنی، امیر زنده‌دلان، حمید یزدانی، نگین خواجه نصیر، شیما جان‌قربان در روز جمعه، 28 خردادماه 1400، روز برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران از ساعت 7 صبح تا 12 نیمه شب از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود.




مطالب مرتبط

رییس جمهور در نشستی صمیمی با اهالی فرهنگ و هنر:

توانمندی فرهنگی همچون توانمندی‌های دفاعی و اقتصادی از عناصر اقتدارآفرینی برای کشور است
رییس جمهور در نشستی صمیمی با اهالی فرهنگ و هنر:

توانمندی فرهنگی همچون توانمندی‌های دفاعی و اقتصادی از عناصر اقتدارآفرینی برای کشور است

رئیس جمهور توانمندی فرهنگی را همچون توانمندی‌های دفاعی و اقتصادی از عناصر مهم اقتدارآفرینی برای کشور دانست و گفت: تلاش جوانان کشور برای پیشرفت‌های فناورانه نیز همچون افتخارآفرینی‌های دوران دفاع مقدس قابلیت بالایی برای به تصویر کشیده شدن دارند.

|

نظرات کاربران