در حال بارگذاری ...
ماکان رضایی پور در گفت وگو با ایران تئاتر مطرح کرد :

نمایش فیل را اجرا می کنم

نمایش فیل را در فضای مجازی برای علاقمندان تئاتری اجرا می کنم.

ماکان رضایی پور نویسنده ،بازیگر، فیلمساز و کارگردان تئاتر و سینما در گفت وگو با ایران تئاتر در باره فعالیت های جدید خود گفت: مشغول آماده سازی اجرای نمایشی با عنوان فیل برای عرضه در فضای مجازی  هستم .داستان نمایش روایت همان فیلی است که وارد دنیایی می شود و بر اثر بروز حادثه ای خرطومش را از دست می دهد و نزد حیوانات مختلفی می رود تا شاید بتوانند خرطومش را درست کنند . در نهایت بعد از انتخاب های اشتباه به سراغ فرد مورد نظرش می رود و خرطومش دوباره ترمیم می شود.

این نویسنده در باره مخاطب نمایش فیل خاطر نشان کرد: ساختار نمایش به گونه ای ویژگی های نماد گرایانه مثل آثار بیژن مفید و مشخصا شهر قصه دارد و بنابراین مخاطبانش تمام گروه های سنی از کودک تا بزرگسال را شامل می شود و هر مخاطبی با دیدن نمایش استنباط خاص خودش را می تواند داشته باشد .

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد:مشغول نوشتن مقاله ای با موضوع تئاتر مجازی هستم و به مسائل و چالش های مختلف اجرای نمایش در فضای مجازی به خصوص در دوران اخیر و شیوع کرونا و بحث های حمایتی دولتی و مواجه مخاطب با این فضا پرداخته ام.

ماکان رضایی پور، فارغ‌التحصیل رشته فیلم‌سازی از دانشگاه سوره است و علاوه بر حضور در تئاتر ،پیش‌ از این در فیلم‌های سینمایی متعددی به‌عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز حضورداشته و عقاب، دام، فریدون ، فیل کوچولو ، پی.دبلیو ،گمشدگان، مشمشه، ماهورا، فیتیله سرزمین کهن ، روزگاری عشق و خیانت و ماه پیشونی از جمله کارهای او در تئاتر و سینما به عنوان بازیگر و کارگردان است.




نظرات کاربران