در حال بارگذاری ...
با هدف ارائه تسهیلات بهداشتی، درمانی و پزشکی انجام شد

امضای توافق‌نامه میان بیمارستان فوق‌تخصصی آزادی و انجمن صنفی تئاتر تهران

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی تئاتر تهران، توافق‌نامه همکاری با موضوع ایجاد و ارائه تسهیلات بهداشتی، درمانی و پزشکی به هنرمندان تئاتر شهر تهران، به امضای مدیرعامل بیمارستان فوق‌تخصصی آزادی و دبیر انجمن صنفی تئاتر تهران رسید.

بر اساس این گزارش، اعضای معرفی‌شده از سوی انجمن صنفی تئاتر تهران و خانواده درجه یک آن‌ها (شامل پدر، مادر، همسر، فرزند، خواهر، برادر) در صورت نیاز می‌توانند از خدمات بهداشتی و درمانی جامع این توافق‌نامه بهره‌مند شوند.

در این راستا و در پی انعقاد این توافق‌نامه، تمامی خدمات قابل ارائه در بیمارستان فوق‌تخصصی آزادی، از قبیل خدمات کلینیکی، پاراکلینیکی، آزمایشگاهی، ویزیت‌های تخصصی و فوق‌تخصصی، جراحی‌های عمومی و تخصصی و زیبایی، تصویربرداری‌های پزشکی، امور مربوط به پذیرش، بستری و نوبت‌دهی، با تسهیلات ویژه برای هنرمندان تئاتر تهران همراه خواهد بود.

همچنین تمامی هزینه‌های مربوط به امور ذکر‌شده، برای تمامی اعضای معرفی‌شده از سوی انجمن که تحت پوشش بیمه پایه یا بیمه‌های تکمیلی قرار دارند، مشمول پنجاه درصد تخفیف در فرانشیز پرداختی خواهد بود.

انجام رایگان تست ورزش سالانه برای کلیه اعضا و تخفیف پنجاه درصدی در چک‌آپ کامل، هم برای بیمه‌گذار و هم مراجعین، از دیگر تسهیلات قیدشده در این توافق‌نامه می‌باشد.

گفتنی است بیمارستان فوق‌تخصصی آزادی از جمله اولین بیمارستان‌های شهر تهران است که با بهره‌مندی از پزشکان متخصص و فوق‌تخصص، خدمات درمانی خود را ارائه می‌دهد.

در این راستا و پس از جلسات متعدد بین کمیته پیگیری‌های ویژه انجمن صنفی هنرمندان تئاتر شهر تهران و هیئت‌مدیره بیمارستان آزادی، طی مراسمی این توافق‌نامه همکاری به امضای طرفین رسید.




نظرات کاربران