در حال بارگذاری ...
با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

دبیر جشنواره تئاتر استان همدان منصوب شد

بر اساس پیشنهاد اعضای شورای سیاست گذاری سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان و موافقت دکتر احمد رضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، سید محمد جواد کبودرآهنگی به عنوان دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از همدان، پس از گذشت یک دهه از آمایش سرزمین و تمرکز زدایی در برگزاری جشنواره های استانی  اینک نوبت به  بهره مندی  و استفاده از ظرفیت و توانایی هنرمندان برجسته استان، برای برگزاری جشنواره های استانی و حتی بین المللی تئاتر  است. از این رو سید محمد جواد کبودرآهنگی به عنوان دبیر جشنواره سی و سوم منصوب شد.

سیدمحمد جواد کبودرآهنگی متولد سال 1338 در شهر همدان و دانش آموخته ارشد کارگردانی  و از جمله کارگردانان و مدرسین خوش نام تئاتر همدان که سابقه داوری جشنواره های بین المللی و کشوری و... هم چنین کارشناس تئاتر بازنشسته  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه خود  دارد.

ایجاد پویایی و پرورش استعدادهای نوجوی تئاتر استان از جمله اصلی ترین راهبردهای برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر استانی همدان به دبیری سید محمد جواد کبودرآهنگی است که  در آذرماه سال جاری و در شهر همدان برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران