در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران خبر داد:

راه‌اندازی صفحه گروه‌های استقرار استان مازندران

برای اولین بار توسط استان مازندران با زحمات مسئول روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران طرح معرفی گروه‌های استقرار و ایجاد صفحه در ایران تئاتر مطرح شد که با برنامه ریزی و هماهنگی های به عمل آمده با سایت ایران تئاتر در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران، یاسر محمودی برنتی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران گفت: با توجه به پیشنهاد مسئول روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان، طرح معرفی گروه‌های استقرار به مدیریت سایت ایران تئاتر  آغاز شد.

وی افزود: این طرح مبنی بر ایجاد صفحه جداگانه برای معرفی گروها در سطح ( الف ، ب ، ج ) به همراه معرفی اعضا هسته مرکزی است که با هماهنگی های به عمل آمده  مورد تائید مسئولین سایت ایران تئاتر قرار گرفت.

محمودی برنتی عنوان داشت: معرفی گروه‌های استقرار برای اولین بار در کشور توسط استان مازندران مطرح و اجرایی شده‌است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران افزود: هدف از ایجاد این صفحه شناسایی دقیق گروه‌های استقرار و آرشیو جامع و کامل از هنرمندان عضو در گروه‌های ثبتی با نگاه به تخصص هر هنرمند عضو گروه (نویسنده ، بازیگر ، کارگردان ، طراحان صحنه و لباس ، مدیر تولید ، نور پرداز ، طراح موسیقی و ...) است که در صورت نیاز با مراجعه به سایت ایران تئاتر و انتخاب صفحه گروه‌های استقرار به تفکیک گروهای هنری در درجه های الف ، ب ، ج  قابل مشاهده است و امکان رجوع به منظور بهره برداری و استفاده از دانش تخصصی بین گروها را دارد.




مطالب مرتبط

در نامه 50 هنرمند مازندرانی صورت گرفت

قدردانی از مدیر کانون تئاتر خیابانی اداره‌کل هنرهای نمایشی
در نامه 50 هنرمند مازندرانی صورت گرفت

قدردانی از مدیر کانون تئاتر خیابانی اداره‌کل هنرهای نمایشی

فعالان تئاتر خیابانی مازندران، در نامه‌ای به شهرام نوشیر، از تغییرات و تحولات اساسی در کانون تئاتر خیابانی اداره‌کل هنرهای نمایشی و افزوده شدن بخش تئاتر خیابانی به جشنواره تئاتر استان‌ها، تشکر و تقدیر کردند.

|

با اعلام آرای هیئت داوران

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر مازندران برگزیدگانش را شناخت
با اعلام آرای هیئت داوران

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر مازندران برگزیدگانش را شناخت

سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران 23 آبان در آیین اختتامیه برگزیدگان خود را در بخش‌های مختلف معرفی کرد و 4 اثر به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. این نمایش‌ها در بخش صحنه‌ای «خواب نامه» و «کارنامه بندار بیدخش» و در بخش خیابانی «پوتین» و «مغزهای کادو‌پیچ‌شده» ...

|

در نخستین کارگاه نقد و بررسی جشنواره پانتومیم مطرح شد

ایده‌های خوب و لزوم توجه به تکنیک
در نخستین کارگاه نقد و بررسی جشنواره پانتومیم مطرح شد

ایده‌های خوب و لزوم توجه به تکنیک

دو عضو هیئت منتقدان دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان در نخستین کارگاه نقد و بررسی و تحلیل آثار با اشاره به ایده‌های خوب آثار از لزوم توجه به تکنیک در اجرای پانتومیم گفتند.

|

نظرات کاربران