در حال بارگذاری ...
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه؛

تئاتر مرصاد خلق مفهوم مظلومیت مردم اسلام آبادغرب است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: اهمیت عملیات مرصاد برکسی پوشیده نیست و ما باید به وسیله هنر به هر نحوی رشادت مردی را زنده نگه داریم و برای آیندگان آن را چون الگویی از پایمردی و استقامت به یادگار بگذاریم.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر  از کرمانشاه، بهرام فاضلی­ زاد؛ مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در دیدار با با جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام ابادغرب و اعضاء دبیرخانه تئاتر مرصاد با تاکید بر تلاش بر برگزاری جشنواره تئاتر ملی مرصاد و  اهمیت عملیات مرصاد و زنده نگه داشتن یاد رشادت های رزمندگان جان بر کف آن را بسیار ویژه دانست و گفت: تئاتر مرصاد خلق مفهوم مظلومیت مردم به ویژه مردم اسلام آبادغرب  بود. اهمیت عملیات مرصاد بر کسی پوشیده نیست و ما باید به وسیله و هنری که دارد باید به هر نحوی این رشادت مردی ها را زنده نگه داریم و برای آیندگان آن را چون الگویی از پایمردی و استقامت به یادگار بگذاریم.

وی افزود : جشنواره تئاتر مرصاد باید برگزار شود و به هر طریق امسال این جشنواره را برگزار خواهیم کرد و نمی گذاریم پرچم جشنواره تئاتر مرصاد به زمین بیافتد

فاضلی افزود:جشنواره تئاتر مرصاد دارای شورای سیاستگذاری است و حسب ابلاغ استاندار کرمانشاه فرماندار شهرستان رئیس شورای سیاستگذای است و دوسال است که این ابلاغ به فرماندار شهرستان داده شده است و از هم اکنون معاون هنری پیگیر ابلاغ رئیس شورای سیاسیگذاری باشد. تا شورا کار خود را شروع کند.  

در ادامه فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت : عملیات غرورآفرین مرصاد، به مثابه پرچمی ست سرشار از غرور، غیرت، تعصب، عشق و علاقه به میهن، اتحاد و همبستگی ملت مورد ظلم واقع شده که به اهتزاز درآمد.

حیدری ضمن ابراز خرسندی از این مهم که شهرستان اسلام آبادغرب میزبان این رخداد بزرگ فرهنگی است، ادامه داد: اسلام  آبادغرب، دومین شهرستان استان محسوب می شود که متاسفانه به همان میزان نیز دارای آسیب های اجتماعی فراوان می باشد و ما باید به سهم خود تلاش کنیم، از طریق برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری که تاثیری غیرقابل انکار دارند، این سطح از آسیب را هرچند بسیار اندک کاهش دهیم.

جشنواره ملی تئاتر مرصاد آبان ماه 1400 در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار می شود.

 




نظرات کاربران