در حال بارگذاری ...
آرزو نبوت در گفت وگو با ایران تئاتر عنوان کرد :

نمایش به سوی خوشبختی را روی صحنه می برم

نمایش به سوی خوشبختی در اواخر پاییز در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه اجرا می کنم.

آرزو نبوت بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما و تلویزیون در گفت وگو با ایران تئاتر درباره فعالیت های جدید خود گفت: به دنبال اجرای نمایش به سوی خوشبختی در تماشاخانه ایرانشهر هستم. زمان اجرای نمایش به شرط مساعد بودن شرایط کرونا در اواخر پاییز خواهد بود.

وی با اشاره به این که نویسنده این اثر خودم هستم درباره فضا و مضمون نمایش به سوی خوشبختی متذکر شد: نمایش حال و هوای عاشقانه ای دارد و درباره زن و شوهری است که سال ها با هم زندگی می کنند. زن دچار توهمات خودش است و در خیالش با یک سری آدم در خانه اش هم صحبت می شود. شوهر درصد فهماندن توهم داشتن زن به او است و اشخاصی که با او صحبت می کند وجود خارجی ندارند. در ادامه شرایطی در نمایش رخ می دهد که فضای کار به سمت گونه ترسناک و دلهره آور سوق پیدا می کند.

وی با اشاره به گفت وگو محور بودن نمایش تصریح کرد: دیالوگ های نمایش نقش تعیین کننده ای در فضا سازی و معرفی شخصبت ها دارد.

این کارگردان در باره عوامل به سوی خوشبختی افزود: هنوز عوامل نمایش به خصوص بازیگران قطعی نشده اند. اما برای بازی های نمایش گزینه هایم گیتی قاسمی و هومن حاجی عبداللهی و کامران تفتی هستند و مشغول مذاکره با آنها هستم.

 نبوت فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی و بازیگری از دانشگاه سوره است و در کنار بازیگری به نویسندگی هم مشغول است .او دو سال قبل نمایش گوشتان با من است؟ را روی صحنه کارگردانی کرد.این بازیگر نزدیک به یک دهه است که در حوزه بازیگری در سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت می کند. او در تئاتر با کارگردان صاحب سبک و نام آشنایی از قبیل سید علی موسویان و سیاوش طهمورث همکاری داشته و در تلویزیون هم در سریال علی البدل سیروس مقدم در یک نقش رئالیستی و جذاب حضور موفقی داشت.

بازی در نمایش ها  مجلس سیاه بازی ناز کنیز به کارگردانی داوود معینی‌کیا  ، نمایش ازدواج آقای می سی سی پی، به کارگردانی احسان فلاحت‌ پیشه ، خوانش نمایشنامه اولد سیبروک وودی آلن، نمایش کمدی مارمالاد به کارگردانی محمد رضا آزادفر ( مجری طرح)، نمایش ناز کنیز به کارگردانی داود معینی کیا ، نمایش ساعت ۲۰ به کارگردانی سید علی موسویان، نمایش سه شب با مادوکس به کارگردانی شادی اسدپور ، نمایش اجراخوانی دادگاه فِهمه،متهم گالیلئو گالیله به کارگردانی سحران راشد ، نمایش پیشنهاد می شود به کارگردانی عباس عبدالله زاده  از جمله کارهای مهم کارنامه کاری نبوت محسوب می شوند.

او در دوران بازیگری اش برای بازی در نمایش «سفر به نهایت دور» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در بخش بین الملل سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر شد و همچنین توانسته جایزه سوم برای بازی در نمایش «یک شاخه گل سرخ» را از نخستین سوگواره خمسه از آن خود کند.




نظرات کاربران (1)