در حال بارگذاری ...
از نیمه دوم تیرماه و به کارگردانی مهیار شیروانی به صحنه می‌رود

نمایش «ببو» در پردیس تئاتر شهرزاد

نمایش «ببو» به نویسندگی و کارگردانی مهیار شیروانی، از نیمه دوم تیرماه در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، مهیار شیروانی که در کارنامه خود، نویسندگی و کارگردانی نمایش «یه هفته بعد هفته قبل» و همچنین نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه «جنگل آسفالت» را دارد، از زمستان سال ۱۳۹۸ و پیش از آغاز  پاندمی بیماری کرونا، به همراه گروه بازیگرانش تمرینات نمایش «ببو» را آغاز کرده بود.

در خلاصه این نمایش که ژانری کمدی دارد، آمده: «در یکی از روزهایی که خانه‌ خالیست و مادر کامبیز در خانه حضور ندارد، او همدستان کلاه‌بردارش را در حین سرقت اشیای  باستانی، در زیر‌زمین خانه‌شان گروگان گرفته. ناگهان مادرش به خانه باز می‌گردد و با این صحنه گروگان‌گیری روبه‌رو می‌شود. کاراکترهای داستان در موقعیتی که اعتماد کردن، سخت‌ترین کار است، باموانع شخصیتی‌شان برای مورد اعتماد قرار گرفتن مواجه می‌شوند.»

 مجری طرح نمایش «ببو»، محمد گودرزیانی است و پیش‌فروش نمایش به‌زودی در سایت تیوال آغاز می‌شود.




مطالب مرتبط

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران