در حال بارگذاری ...
از روز جمعه ۱۱ تیر در پردیس تئاتر تهران آغاز می‌شود

دومین دوره فعالیت قرارگاه جهادی تئاتر برای کودکان و نوجوانان

دومین دوره فعالیت دومین دوره فعالیت قرارگاه جهادی تئاتر برای کودکان و نوجوانان از روز جمعه ۱۱ تیر در پردیس تئاتر تهران آغاز می‌شود. از روز جمعه ۱۱ تیر در پردیس تئاتر تهران آغاز می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، حسین عالم‌بخش، رئیس پردیس تئاتر تهران با اعلام خبر فعالیت مجدد قرارگاه جهادی تئاتر کودک از روز جمعه ۱۱تیر ماه، جزییات این برنامه را تشریح کرد.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم، تصریح کرد: ارائه خدمات فرهنگی در خور و مناسب به تمام اقشار جزو وظایف ماست وبر همین اساس دومین دوره فعالیت قرارگاه جهادی تئاتر برای کودکان و نوجوان شکل خواهد گرفت.

رئیس پردیس تئاتر تهران در خصوص برنامه فوق افزود: این برنامه با هدف بسط و توسعه عدالت فرهنگی و بالا بردن سرانه اجرای نمایش در مناطق کم برخوردارشهر تهران،تقویت روحیه و فرهنگ کار جهادی، افزایش روحیه نشاط و شادابی کودکان و نوجوانان و افزایش توجه عمومی کودکان و نوجوانان به اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی در راستای مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

این هنرمند عرصه تئاتر در ارتباط با نحوه اجرای این برنامه گفت: تعداد اجراها ۷ اجرا در روزهای جمعه هر هفته تا ۱۵ مرداد ماه است که از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می‌شود و مکان نخستین اجرا را در روستای محمود‌آباد از توابع شهرستان ری در منطقه پارک سنگی است.

عالم‌بخش ادامه داد: اجرای نمایش‌های کودک با موضوعات مختلف، نمایش عروسکی، قصه‌گویی، مسابقه و اهداء جوایز بخش‌های مختلف این برنامه در عصر آدینه‌های تابستان ۱۴۰۰ است.

این برنامه با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر، شرکت تهران گشت ارغوانی و دهیاری‌ها و جمع کثیری از هنرمندان متعهد برگزار می‌شود و گزارش‌های مربوط به این اجراها به‌صورت منظم در فضای مجازی منتشر خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران