در حال بارگذاری ...
با اعلام زمان‌بندی اجرای آثار در دو بخش صحنه‌ای و تجربه‌های اجرا

جدول‌ نهایی جشنواره تئاتر دانشگاهی منتشر شد

جدول‌ نهایی و زمان‌بندی اجرای آثار در دو بخش صحنه‌ای و تجربه‌های اجرای بیست‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی بیست‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، اجرا‌های بخش صحنه‌ای و تجربه‌های اجرا در بیست‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی از امروز جمعه ۱۱تیر آغاز می‌شود.

این اجرا‌ها که تا شنبه ۱۹تیر ادامه خواهد داشت، در تالار مولوی(سالن اصلی‌وسالن‌کوچک)، تماشاخانه‌ایرانشهر(سالن‌استادسمندریان)، خانه‌هنرمندان‌ایران(سالن‌استادانتظامی)، عمارت نوفل‌لوشاتو و عمارت روبه‌رو و همچنین محوطه‌های عمومی میزبان علاقه‌مندان به هنر‌های نمایشی است.

بیست‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی به دبیری سید مجتبی جدی و به همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در بخش‌های صحنه، مناطق، تجربه‌های اجرا، پژوهش(جایزه دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی)، نمایشنامه‌نویسی(جایزه اکبر رادی)، ترجمه( جایزه دکتر محمدرضا خاکی)، بین‌الملل، اساتید، جشنواره جشنواره‌ها، رادیو تئاتر، ماکت صحنه، عکس، پوستر، کارگاه‌ها و درس‌گفتار‌ها در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان به تماشای آثار این رویداد جهت رزرو و تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال به نشانی www. tiwall. com مراجعه کنند.

برنامه روز اول اجرای دو بخش جشنواره تئاتر دانشگاهی اعلام شد

برنامه روز اول اجرای دو بخش صحنه‌ای و تجربه‌های اجرای بیست‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی اعلام شد.

در اولین روز از اجرای بخش صحنه‌ای بیست‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی امروز(جمعه ۱۱ تیر) نمایش‌های «ریچارد سوم» به کارگردانی مهدی بختیاری در سالن اصلی تالار مولوی در سئانس‌های ۱۶ و ۱۹، «شب شک» به کارگردانی امیرحسین بریمانی در سالن کوچک تالار مولوی از ساعت 17:30 و «پایین سمت» به کارگردانی هادی محرابی در سئانس‌های 16 و 17:30 در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می‌شوند.

در این روز از جشنواره همچنین نمایش «همانند» به کارگردانی فرزانه جعفرنیا از ساعت ۲۱ در پلتفرم عمارت روبه‌رو در بخش تجربه‌های اجرا میزبان علاقه‌مندان به هنر‌های نمایشی است.

بیست‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی به دبیری سید مجتبی جدی و به همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در بخش‌های صحنه، مناطق، تجربه‌های اجرا، پژوهش(جایزه دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی)، نمایشنامه‌نویسی(جایزه اکبر رادی)، ترجمه( جایزه دکتر محمدرضا خاکی)، بین‌الملل، اساتید، جشنواره جشنواره‌ها، رادیو تئاتر، ماکت صحنه، عکس، پوستر، کارگاه‌ها و درس‌گفتار‌ها ۱۱ تا ۱۹ تیرماه در حال برگزاری است. 




نظرات کاربران