در حال بارگذاری ...
سمیه مهری در گفت وگو با ایران تئاتر عنوان کرد

برای حضور در جشنواره آئینی و سنتی آماده می شوم

در نمایش بالاتر سیاهی به کارگردانی امیر حسین انصافی و چند تجربه دیگر رای حضور در جشنواره تئاتر آئینی سنتی بازی دارم.

سمیه مهری نویسنده ، کارگردان و بازیگر تئاتر در گفت وگو با ایران تئاتر در باره فعالیت های جدید خود گفت:  بازی علاوه بر در سریال های ناجورها به کارگردانی مسعود اطیابی مشغول حضور و بازی در تمرینات نمایش بالاتر از سیاهی نوشته و کارگردانی امیر حسین انصافی هستم.این نمایش قرار است برای حضور در جشنواره تئاتر آئینی سنتی آماده شود.

وی در باره مضمون و فضای نمایش بالاتر از سیاهی تاکید کرد:نمایش  ساختاری منطبق بر آثار سنتی ایرانی دارد و داستان زندگی خانمی به نام بهارک است که از خانواده با اصل و نسبی است . بر اثر ناملایمات روزگار اتفاقات ناگواری برای او رخ می دهد . در این نمایش از تکنیک های تخت حوضی و حضور سیاه استفاده می شود. سیاهی که به کمک بهارک می آید تا دوباره شرایط خوب زندگیش را به دست بیاورد.

مهری در باره ویژگی های نمایش گفت: نمایش دو شخصیت دارد و من نقش زن را بازی می کنم و امیر حسین انصافی نیز نقش سیاه را بازی می کند.

این نویسنده با اشاره به حضورش در نمایش شیرین و فرهاد تاکید کرد: نویسنده این نمایش نامه امیر حسین انصافی است و از هفت پیکر نظامی اقتباس شده است .این نمایش هم قرار است برای حضور در جشنواره تئاتر آئینی سنتی آماده شود.

این کارگردان با تاکید بر ارائه نمایش مضحکه در مضحکه برای  جشنواره تئاتر آینی سنتی افزود: این نمایش را برای حضور در بخش تئاتر خیابانی جشنواره ارائه کرده ام.

در کارنامه کاری سمیه مهری در حوزه های اجتماعی و دوران دفاع مقدس در عرصه نویسندگی ، بازی و اجرا آثاری  نظیر تیاتر در خیابان ،معرکه در معرکه،آلزایمر، ثانیه صفر، کژدم، مضحکه در مضحکه ،قهوه برزیلی دیده می‌شود. 

 




نظرات کاربران