در حال بارگذاری ...
یک ویدئوی آموزشی در تلویزیون تئاتر ایران

نقش دراماتورژ در هویت‌بخشى به تئاترهاى غیر دولتی

فیلم سخنرانی شیوا مسعودی، کارشناس و نویسنده حوزه تئاتر با موضوع «نقش دراماتورژ در هویت‌بخشى به تئاترهاى خصوصى(غیردولتى)» در پلتفرم تلویزیون تئاتر ایران به صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش ایران تئاتر، در ادامه ارائه برنامه‌های جدید تلویزیون تئاتر ایران، فایل ویدئویی این سخنرانی با عنوان «نقش دراماتورژ در هویت‌بخشى به تئاترهاى خصوصى(غیردولتى)» که سال 1395 در سمینار بین‌المللی تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیردولتی و در تئاتر شهر ارائه شده، در این پلتفرم بارگذاری شده و قابل دسترسی است . به نظر می‌رسد دیدن این ویدئو و شنیدن سخنرانی شیوا مسعودی برای دانشجویان و مخاطبان جدی و فعالان عرصه تئاتر کشور مفید فایده خواهد بود. مدت زمان این سخنرانی 25 دقیقه است.

شیوا مسعودی، کارشناس تئاتر از دانشگاه تهران و دارای کارشناسی ارشد تصویرسازی از دانشگاه هنر است. از او کتاب‌های تالیفی «کارنامه تلخکان» و «مبانی نظری تئاتر عروسکی» منتشر شده است.

کتاب‌های «کارکرد آموزشی نمایش عروسکی و نمایش خلاق»، «کارگردانی نمایش عروسکی قدم به قدم و پنج نمایشنامه عروسکی همراه» و «زبان عروسک» هم با ترجمه او به بازار کتاب راه پیدا کرده است.

همچنین نوشتن نقد و یادداشت در سال‌های اخیر و در حوزه تئاتر از دیگر فعالیت‌های نوشتاری شیوا مسعودی به‌شمار می‌آید.




نظرات کاربران