در حال بارگذاری ...
نمایش برگزیده جشنواره ملی آثار هنری و نمایشی دفاع مقدس

پخش «دست‌هایت کو مم حسن؟» در تلویزیون تئاتر ایران از امروز

نمایش «دست‌هایت کو مم حسن؟» برگزیده چهارمین جشنواره ملی آثار هنری و نمایشی دفاع مقدس از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه ۱۴ تیرماه در پلتفرم تلویزیون تئاتر ایران عرضه می شود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «دست‌هایت کو مم حسن؟» به کارگردانی رضا کرمی‌زاده و نویسندگی رضا گشتاسب، در سال ۱۳۹۸ به مدت زمان ۴۵ دقیقه روی صحنه رفته است. این نمایش که محصول حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است، سابقه اجرا در جشنواره تاتارستان روسیه و کیش و... را هم دارد و در چهارمین جشنواره ملی آثار هنری و نمایشی دفاع مقدس(فانوس) موفق به کسب جایزه اول و دیپلم افتخار شده است.

در خلاصه داستان این نمایش می‌خوانیم: «نرگس گلی یک روز آمده آبادی، اژد‌ها روی برکه نیش می‌زند و می‌میرد. صبح هم پدر و مادرش از آبادی ‌می‌روند. مم حسن همه چیز را فراموش می‌کند. یک چیز‌هایی را باید بی‌بی یادش بیاورد، یک چیز‌هایی را علی سینا، خمپاره‌ها و منور‌ها را کاظم، یوسف هم که بچه است، کاش کسی یادش بیاورد.»

بازیگران این نمایش اکبر آیین، نازنین نادرپور، مهرداد علی‌پور، بهنام مهدی‌پور و پوریا نیک‌اقبالیان هستند. دیگر عوامل این نمایش عبارت‌اند از طراح صحنه و لباس و نور رضا کرمی‌زاده، طراح موسیقی حسین اصیلی، طراح لباس شهرام شیبانی، طراح‌گریم مینا پناهپوری، طراحی پوستر و بروشور حمید جوکار، نوازندگان طارق نیک‌پور، امیرحسین قوسی، ایمان زینی، دکور عنایت صالح‌پور، مهدی کرمی‌زاده، علی اکبر قاسمی و امیر توکلی و عکاس اسحاق آقایی.

 




نظرات کاربران