در حال بارگذاری ...
در ادامه برنامه پخش نمایش‌های تازه از تلویزیون تئاتر ایران

نمایش «کنتراست» در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت

نمایش «کنتراست» در ادامه روند ارائه نمایش‌های تازه از پلتفرم تلویزیون تئاتر ایران در دسترس علاقه‌مندان و مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «کنتراست» به نویسندگی سید امیر رستگار مطلق و طراحی و کارگردانی محمدحسن سلطانی در ژانر اجتماعی پیش از این در سال ۱۳۹۷ در پلاتو نمایش شیروان خراسان شمالی به مدت زمان ۱ ساعت و ۶ دقیقه روی صحنه رفته است.

در توضیح این نمایش چنین می‌خوانیم: «گاه فاصله‌ها تنها در اقشار جامعه رخ نمی‌دهد، بلکه اعضای خانواده نیز در میان خود شکاف ایجاد می‌کنند تا با چنین تضادی در میان خود، کنتراستی هرچه شدیدتر در بافت جامعه ایجاد کنند.»

در این نمایش علی سعیدیان مشاور کارگردان بوده و رویا داوودی، محمدحسن سلطانی، علی سعیدیان، غزال ناصری و زهره دین‌پور بازیگران کنتراست هستند. از دیگر عوامل این نمایش می توان به طراح صحنه:محمدحسن سلطانی، طراح نور: حمید عابدی، طراح لباس و گریم: غزال ناصری، طراحی افکت و تنظیم موسیقی: همایون میوانی، پوستر و بروشور: امین فلاح، منشی صحنه: فرنوش فرزان و تدوین و امور گرافیک: سلمان مرندی اشاره کرد.

سید امیر رستگار مقدم نویسنده نمایش «کنتراست» پیش از این نمایشنامه «سوپ بوقلمون» را نوشته که در شهرهای مختلف کشور و توسط گروه‌های استانی روی صحنه رفته است.

به نظر می‌رسد تماشای «کنتراست» برای علاقه‌مندان نمایش‌های اجتماعی و نیز مخاطبان جدی تئاتر خالی از لطف نباشد. نمایش «کنتراست» را اینجا تماشا کنید .




نظرات کاربران