در حال بارگذاری ...
همزمان با پایان کارگاه‌های آموزشی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی

اعضای هیئت انتخاب بخش «رادیو تئاتر» معرفی شدند

ایوب آقاخانی، خیام وقارکاشانی و آرش پارساخو به عنوان هیئت انتخاب بخش «رادیو تئاتر» جشنواره تئاتر دانشگاهی معرفی شدند.

به گزارش ایران تئاتر با ابلاغ حکمی از سوی سیدمجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران ایوب آقاخانی، خیام وقارکاشانی و آرش پارساخو به عنوان هیئت انتخاب بخش «رادیو تئاتر» بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی معرفی شدند.

 

همچنین کارگاه‌های آموزشی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به پایان رسید.

کارگاه «تئاتر مستند» با حضور اساتیدی چون یوسف باپیری، بهار کاتوزی، امین نوری و محمد موئن، کارگاه «بدن من و چگونگی حرکت» با حضور مصطفی شبخوان، «بازیگری متون شکسپیر» با حضور محمد عاقبتی، «اسکیس صحنه و ماکت» با حضور مصطفی مرادیان، کارگاه «نور» با حضور علی کوزه‌گر و کارگاه «تاریخ کارگردانی معاصر» با حضور مسعود نجفی در بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی که از آبان ماه سال گذشته آغاز به کار کرده و در مقاطع مختلف برگزار شده بود، شنبه ۱۲ تیر به پایان رسید.

همچنین نتایج و خروجی ورک شاپ اسکیس صحنه در بخش عکس، پوستر و ماکت صحنه که در حاشیه بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در سالن مولوی به نمایش گذشته شده است، داوری خواهد شد.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی به دبیری سیدمجتبی جدی و همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در حال برگزاری است.




نظرات کاربران