در حال بارگذاری ...
عباس عبدالله زاده در گفت وگو با ایران تئاتر مطرح کرد:

در انتظار بهبود شرایط برای اجرای یک عاشقانه موزیکال

با بهبود شرایط کرونایی تمرینات نمایش عاشقانه و موزیکال رز را آغاز می کنم.

عباس عبدالله زاده نویسنده و کارگردان تئاتر در گفت وگو با ایران تئاتر درباره فعالیت های جدید خود گفت:  نمایش نامه ای با عنوان رُز نوشته ام که اثری عاشقانه و موزیکال با رگه‌هایی از کمدی است.نگرش متن از اسفند سال قبل شروع و اردیبهشت هم نگارش به پایان رسید و منتظر بهبود شرایط کرونایی برای شروع تمرینات هستم.

 وی در باره مضمون و داستان رز  گفت :این نمایش یک کار بیگ پروداکشن و داستان نمایش ماجرای مردی به نام استپان است . این مرد بعد از 13 سال زندگی با همسرش او را از دست می دهد و از آن موقع در قبرستان زندگی می کند و برای همسرش مقبره ای از گل های رز ساخته و در شهر به گلفروشی می پردازد. داستان نمایش در ناکجا آبادی رخ می دهد .در این شهر اسامی شنیده می شود که با آنها آشنا هستیم و مختص به اقلیم به خصوصی نیست. در واقع ما با شهر عشق روبه رو می شویم. کاری که پر از نماد در یک فضای رئالیستی است.

این کارگردان در باره زمان اجرا و انتخاب عوامل تصریح کرد:این اثر نمایشی ۳۰ بازیگر دارد وکلیت عوامل در حدود 70 نفر خواهند بود . سالنی نظیرسالن استاد ناظر زاده ایران شهر و یا  سالن اصلی محموعه تئاتر شهر را برای اجرا در نظر گرفته ام و مشغول مذاکره با بازیگران هستم . بدنه اصلی از بازیگران با تجربه تئاتری هستند و از  چهره ها  استفاده می کنم. اما چون شرایط کرونایی و تعطیلی ها به واسطه شیوع موج های مختلف کرونا غیر قابل پیش بینی است . آلان هم درگیر موج جدید کرونا هستیم وهنوز زمان دقیقی برای شروع تمرینات و زمان اجرا در نظر نگرفته ام.

عبدالله زاده با اشاره به نوشتن متن  تک شخصیته باربی عنوان کرد: با توجه به شرایط  کرونایی این نمایش نامه تک شخصیته را نوشته ام و داستان آن در باره زندگی مدلینگ و بازیگری است. این شخص مرتکب 7 قتل شده است و اثر یک درام روان شناسانه است.

مصائب یک رقصنده پاپتی، مم و زین ، هامان کشان، سوکاریس، هام، اپرای 9 و اکوان دیو آثار مهم کارنامه کاری عبدالله زاده محسوب می شوند.

 




نظرات کاربران