در حال بارگذاری ...
همراه با تصویب اساسنامه پیشنهادی

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان انتخاب شد

اولین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان روز یکشنبه ۲۰ تیرماه در عمارت جدید خانه تئاتر برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر، در اولین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان که روز یکشنبه ۲۰ تیرماه در عمارت جدید خانه تئاتر برگزار شد، مهدی قلعه به عنوان رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان، مجید قناد نایب رئیس و مجید نصیری مسئول امور مالی انتخاب شدند.

گفتنی است انتخابات اولین هیئت مدیره‌ انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان روز جمعه ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۰ با حضور ۱۵۰ نفر از اعضا در محوطه‌ باز تالار وحدت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده بود.

اسامی هیئت مدیره‌ منتخب به ترتیب کسب آرا به شرح زیر می‌باشد:

مهدی قلعه، علی فروتن، روشنک کریمی، مجید قناد، احسان مجیدی، مجید نصیری ،مجتبی کاظمی به عنوان اعضای اصلی و علی صفا، حامد زحمتکش ،جواد مهدی به عنوان اعضای علی البدل و بازرس اصلی مریم خاکسار تهرانی ، بازرس علی البدل بهنام حبیب‌پور

این رویداد که اولین انتخابات انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران بود با حضور نماینده‌ی وزارت کار و هیئت رئیسه‌ ناظر بر انتخابات با حضور رئیس سنی جلسه استاد پیشکسوت منصور خلج برگزار شد.

در این مجمع علاوه بر انتخابات هیئت مدیره و بازرسین، اساسنامه پیشنهادی و روزنامه‌ کار و کارگر به عنوان روزنامه‌ کثیرالانتشار اطلاع‌رسانی به تصویب رسید.




نظرات کاربران