در حال بارگذاری ...
داستان پایمردی و دلیری سربازان شجاع ایران‌زمین

«نگهبان آب» در تلویزیون تئاتر ایران

نمایش «نگهبان آب» در پلتفرم تلویزیون تئاتر ایران برای علاقه‌مندان تئاتر و مخاطبان پیگیر نمایش‌های محیطی (خیابانی) در دسترس قرار گرفت.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «نگهبان آب» کاری از گروه نمایشی یاس کبود به نویسندگی آرش رضایی و کارگردانی مشترک آرش رضایی و مهدی روزبهانی در ادامه برنامه ارائه نمایش‌های جدید از پلتفرم تلویزیون تئاتر ایران برای علاقه‌مندان و این بار مخاطبان پیگیر نمایش‌های محیطی (خیابانی) پخش می‌شود.

این نمایش داستان سه سرباز مرزبانی ایران در شهریور 1320 در مرز ارس است که بر اساس دستوری سراسری از هرگونه تحرک و مقاومت در مقابل نیروهای اشغالگر خارجی منع شده‌اند اما آنان محل خدمت خود را ترک نمی‌کنند و به مبارزه با نیروهای مهاجم و متجاوز شوروی می‌پردازند و در نهایت در راه دفاع از مام میهن، به شهادت می‌رسند.

نمایش خیابانی «نگهبان آب» سال ۱۳۹۹ در تهران و در پهنه رودکی به مدت زمان ۲۵ دقیقه در قالب اجراهای سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر اجرا داشته است. همچنین این نمایش محیطی در قالب پروژه خیابان تئاتر ایران، در اسفندماه1399  و در شهر ملایر هم اجرا رفته که با اقبال مخاطبان مواجه شده است.

عوامل «نگهبان آب» عبارت‌اند از نویسنده: آرش رضایی، کارگردانان: آرش رضایی و مهدی روزبهانی، بازیگران: فروزان حسینی، زهیر کزازی، محمد اسماعیلی، احمد اسماعیلی و علیرضا رحیمی، موسیقی: امیرحسین بلغند و مهدی عسگری، طراح صحنه و فضا: مهدی روزبهانی، طراح لباس: فروزان حسینی، روابط عمومی: حدیث کزازی.




نظرات کاربران