در حال بارگذاری ...
با بهره‌گیری از عناصر اصلی کارشده در پوستر جشنواره

تیزر اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک منتشر شد

تیزر رسمی اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک ساخته بهنام فردافشار منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک، بهنام فردافشار مستندساز، کارگردان و تدوینگر که پیش از این با جشنواره‌های فیلم فجر، تئاتر فجر، نمایش کودک و نوجوان همدان و جشنواره فیلم یاس در بخش مستند‌سازی جشنواره و تهیه کلیپ‌های افتتاحیه و اختتامیه همکاری داشته تیزر جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک را ساخته است.

این تیزر انیمیشنی با استفاده از عناصر اصلی در پوستر جشنواره، طراحی و تولید شده است.

فردافشار از سال 1381 فعالیت خود را در زمینه فیلمسازی آغاز کرده و با موسسات فرهنگی هنری تتیس، شمسه سپند، خورشید هشتم، برخورد نزدیک از چشم سوم، بن رای نیک و چارسوق در زمینه کارگردانی، تصویربرداری و تدوین چندین فیلم مستند و مستند صنعتی و تیزر‌های تبلیغاتی همکاری دارد

این مستندساز تهیه‌کنندگی مستند اتیسم"، - کارگردانی و تدوین مستند "هنر نو شدن"، کارگردانی مستند‌های دوره‌های آموزشی کودکان استثنایی، کارگردانی، تصویربرداری و تدوین مستند "تاریخ آناتومی ایران"، تدوین مجموعه تلویزیونی "تعاون و توسعه"، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجموعه مستند تلویزیونی "گنجینه"، تصویربردای و تدوین مجموعه تلویزیونی "مجله تئاتر" و... را در پرونده کاری دارد.

فردافشار نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های کوتاه ضد نور (1381)، مکالمه (1382)، یادواره (1387)، طبیعت جاندار (1388)، روز هشتم (1389)، تسخیر دوباره بدن (1389) و کارما (1397) را نیز انجام داده است.

اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک با مدیریت مریم کاظمی و مشارکت پردیس تئاتر تهران در مرداد ماه 1400 با حضور هفت گروه نمایشی برگزار می‌شود.

برای تماشا تیزر اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک اینجا را کلیک کنید.




نظرات کاربران