در حال بارگذاری ...
«خلقیات ما ایرانیان» در رادیو نمایش آسیب‌شناسی می‌شود

چاپلوسی؛ موضوع این هفته برنامه «تلخ‌تر ازعسل»

فردا پنج‌شنبه ۲۴ تیرماه برنامه زنده رادیویی «تلخ‌تر ازعسل» رادیو نمایش به موضوع چاپلوسی ایرانیان در طول تاریخ می‌پردازد.

به گزارش ایران تئاتر، پیش‌تر ریحانه یزدان‌دوست تهیه‌کننده این برنامه رادیویی در این مورد گفته بود: در برنامه « تلخ‌تر از عسل» این هفته، موضوع محوری آسیب‌شناسی «خلقیات ما ایرانیان» از نگاه تاریخ است. در هر برنامه یکی از خصلت‌ها و خصوصیات منفی ایرانی‌ها را با مضمون طنز و با استناد به منابع تاریخی، اعم از سفرنامه‌های شاردن، تاورنیه، مونتسکیو و منابع و مرجع‌های تاریخ ایران مطرح می‌شود و تمام روایت‌ها و نمایش‌ها پیرامون خصلت یا خلق و خویی خواهد بود که مورد نقد قرار می‌گیرد و این هفته به موضوع چاپلوسی ایرانیان درطول تاریخ می‌پردازیم.

وی همچنین افزوده بود: علاوه بر موضوع محوری و نمایش‌های مرتبط با آن آیتم‌هایی نیز جهت ایجاد تنوع و سرگرمی در برنامه در نظر گرفته شده است.

«تلخ‌تر از عسل» به تهیه‌کنندگی ریحانه یزدان‌دوست، نویسندگی فاطمه حاتمی، ریحانه یزدان‌دوست، گویندگی فاطمه نیرومند و امیر زنده‌دلان و کارشناسی خسرو معتضد، پنج‌شنبه‌ها ساعت 9 صبح به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران