در حال بارگذاری ...
️در ابلاغی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

افشین رشیدی دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان مازندران شد

افشین رشیدی بازیگر و کارگردان باسابقه ساروی به عنوان دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان مازندران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران ، عباس زارع مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  در حکمی افشین رشیدی بازیگر و کارگردان باسابقه  ساروی به عنوان دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان مازندران منصوب کرد .
در بخشی از این حکم آمده است :

جناب آقای افشین رشیدی قادی          
با سلام و احترام با عنایت به سوابق و تجارب جناب عالی در عرصه هنرهای نمایشی و به پیشنهاد شورای سیاستگزاری جشنواره  تئاتر استان ، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان  مازندران منصوب می شوید. امید آنکه با یاری خداوند بزرگ، بهره گیری از توانمندی های هنرمندان تئاتر استان و بکارگیری ظرفیـت های انجمن هنرهای نمایشی مازندران، زیرنظر معاونت هنری و سینمایی این اداره کل در انجام وظیفه محوله موفق باشید.  

شایان ذکر است ؛ افشین رشیدی از بازیگران و کارگردانان باسابقه تئاتر استان مازندران است که جوایز گوناگون جشنواره های ملی و استانی را درکارنامه خود دارد . وی همچنین سابقه فیلمسازی نیز دارد که فیلم مستند " آخرین خنیاگر " روایت زندگی و هنر استاد محمدرضا اسحاقی را به تازگی به اتمام رسانده است .




مطالب مرتبط

در گفت‌وگو با مدیر انتشارات نمایش مطرح شد

از راه‌اندازی بانک نمایشنامه تا لزوم آسیب‌شناسی متون تالیفی
در گفت‌وگو با مدیر انتشارات نمایش مطرح شد

از راه‌اندازی بانک نمایشنامه تا لزوم آسیب‌شناسی متون تالیفی

نرگس یزدی، مدیر انتشارات نمایش با اشاره به اقدام برای راه‌اندازی بانک نمایشنامه در سایت انتشارات، از لزوم آسیب‌شناسی متون تالیفی در جهت جذب مخاطبان و علاقه‌مندان حوزه نمایش سخن گفت.

|

اسرافیل فرج‌اللهی در حاشیه اجرای پایانی نمایش «شاماران» مطرح کرد:

حال خوب سنگلج مطالبه هنرمندان است
اسرافیل فرج‌اللهی در حاشیه اجرای پایانی نمایش «شاماران» مطرح کرد:

حال خوب سنگلج مطالبه هنرمندان است

اسرافیل فرج‌اللهی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با حضور در تماشاخانه سنگلج و تماشای نمایش «شاماران» به کارگردانی ساسان شکوریان، از حمایت گروه‌های شهرستانی، گیشه تئاتر و تخریب ساختمان مجاور تماشاخانه گفت.

|

نظرات کاربران