در حال بارگذاری ...
با حضور همه اعضا

اولین جلسه هیئت مدیره جدید انجمن هنرهای نمایشی گلستان برگزار شد

با برگزاری اولین جلسه، مسئولیت اعضای هیئت رئیسه مجمع و هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی گلستان مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گلستان، اولین جلسه هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان روز 20 تیرماه 1400 با حضور تمامی اعضا برگزار شد. در ابتدای جلسه محمد حسن رستمانی طی نامه ای اعلام کرد که به علت تساوی رای ایشان و مرتضی ملک محمودی به عنوان نفر پنجم، این دو نفر به توافق رسیده اند و ملک محمودی به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره و محمدحسن رستمانی به عنوان عضو علی البدل با انجمن همکاری خواهند داشت.
در ادامه الله قلی نظری از پیشکسوتان تئاتر استان و یه عنوان کسی که سالها مسئولیت انجمن را در سبقه خود داشته است گفت: بنده برای ریاست انجمن و مسئولیت‌های دیگر کاندیدا نمی‌شوم و خواستار این هستم که نسل جوانتری این مسئولیت ها را به عهده بگیرند اما ما در کنارشان خواهیم بود.
در ادامه نشست، پس از گفتگوهای فراوان و تبادل نظر در خصوص تعیین مسئولیت‌ها، سید مهدی صمدی به عنوان رئیس هیئت مدیره، رسول اونق به عنوان نائب رئیس و مرتضی ملک محمودی به عنوان خزانه دار و مسئول مالی انجمن هنرهای نمایشی استان انتخاب شدند. پس از انتخاب این مسئولیت‌ها اعضا برای انتخاب مدیرعامل انجمن گفتگو کرده و از میان گزینه های داخل اعضای هیئت مدیره و گزینه های خارج از اعضای هیئت مدیره، صمد رحیمی را به عنوان مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان برگزیدند.

در بخش هیئت رئیسه مجمع نیز پس از برگزاری جلسه نخست، محمدرضا صمیمی به عنوان رئیس، راحیل سادات کریمی به عنوان نائب رئیس و فاطمه احمدی به عنوان دبیر مجمع گروه های نمایشی گلستان انتخاب شدند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران