در حال بارگذاری ...

درس‌هایی برای «شاهزاده و گدا» در جشنواره پنجمک

«شاهزاده و گدا» دیگر نمایشی است که در نخستین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی جشنواره آموزشی تئاتر «پنجمک»، «شاهزاده و گدا» داستان گدایی است که برای چند روز شاهزاده و نیز داستان شاهزاده‌ای است که همزمان، برای چندروز گدا و فقیر می‌شود. این رویداد باعث می‌شود که شاهزاده با درد‌ها و رنج‌های مردم از نزدیک آشنا شود و گدا که می‌پندارد زندگی ثروتمندان از رنج و درد خالی است پی ببرد که آن‌طور هم که فکر می‌کرد، نیست.

در این نمایش هنرجویان بازیگر النا امین، لنا بهادر، فریماه جلیلیان، مائده زارع، آتنا کمایی، آمیتیس محمدزاده و کیان هدایتی به ایفای نقش می‌پردازند.

مرجان احمدی، نسیم امیرخسرو و مریم کاظمی بازیگران شناخته شده تئاتر و تئاتر عروسکی به عنوان همراهان بزرگسال در این نمایش حضور دارند.

انتخاب و تنظیم موسیقی را فرید نوایی انجام داده و اشعار این نمایش را مریم کاظمی سروده است.

همچنین در این نمایش عرفان میدانلو، نسیم امیرخسرو و مرجان احمدی دستیاران کارگردان و مربی، نویسنده و کارگردان آثار حاضر در جشنواره مریم کاظمی است. طراحی لباس و تزئینات را مژگان عیوضی، طراحی ‌گریم و ماسک و کلاه‌گیس را افسانه قلی‌زاده و طراحی و ساخت ملزومات صحنه را حسین طاهربخش انجام داده‌اند.

طراح پوستر و بروشور و اقلام تبلیغاتی پریسا فلاح‌زاده، روابط عمومی گروه تئاتر مستقل زهرا شایان‌فر، عکس و تصویر خبری محبوبه فرج اللهی، ساخت تیزر بهرام شادان‌فر و کارگردان فیلم‌تئاتر‌ها بهنام فردافشار از جمله همکاران این پروژه نمایشی هستند.

اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک با حضور 7 گروه نمایشی از 3 تا 17 مرداد ماه 1400 برگزار می‌شود.




نظرات کاربران