در حال بارگذاری ...
روایت سفر نوجوانانی ماجراجو به سرزمینی افسانه‌ای در جشنواره پنجمک

بازگشت «پیتر پن» در اجرایی با هنرمندان کوچک

«پیتر پن» عنوان نمایشی نوشته مریم کاظمی است که در اولین دوره جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی جشنواره آموزشی تئاتر «پنجمک»، این نمایش که برگرفته از داستان معروف و شناخته‌شده «پیتر پن» است، داستان نوجوانانی ماجراجو را بیان می‌کند که به سرزمین افسانه‌ای پرواز می‌کنند.

«پیتر پن» از آنجا آغاز می‌شود که «پیتر» به خانه‌ آقا و خانم دارلینگ پا می‌گذارد و سه بچه‌ آن‌ها را با خود به سفری سحرآمیز و پرماجرا می‌برد؛ سفری که در آن بچه‌ها با موجودات عجیب و غریبی مثل پری‌ها و حتی گاه شخصیت‌های داستانی مثل دزد دریایی شروری مانند کاپیتان هوک روبه‌رو می‌شوند.

در این نمایش 13 هنرجوی بازیگری به ایفای نقش می‌پردازند. رونیا ارشدی، آوا آریافر، آتریسا بیرق دار، سوگند سیف، مهرگان کاشی، آویسا کاوه، النا مجیدی، وانیا مختاری، عسل مستوفی، امیرسام مشیری، امیرصدرا مشیری، امیرکیارش ناصری، محیا ولیان نقش‌های متفاوت این اثر نمایشی را بر عهده دارند.

نسیم امیرخسرو و مریم کاظمی همراه با هنرجویان روی صحنه این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

فرید نوایی، انتخاب و تنظیم موسیقی نمایش را بر عهده داشته و اشعار این اجرا را مریم کاظمی سروده است.

مربی، نویسنده و کارگردان آثار حاضر در جشنواره مریم کاظمی و دستیاران این اجرا نیز عرفان میدانلو و نسیم امیرخسرو هستند.. طراحی لباس و تزئینات را مژگان عیوضی، طراحی ‌گریم و ماسک و کلاه‌گیس را افسانه قلی‌زاده و طراحی و ساخت ملزومات صحنه را حسین طاهربخش انجام داده‌اند.

طراح پوستر و بروشور و اقلام تبلیغاتی پریسا فلاح‌زاده، روابط عمومی گروه تئاتر مستقل زهرا شایان‌فر، عکس و تصویر خبری محبوبه فرج‌اللهی، ساخت تیزر بهرام شادانفر، کارگردان فیلم‌تئاتر‌ها بهنام فردافشار از جمله دیگر همکاران این پروژه نمایشی هستند.

اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک با حضور 7 گروه نمایشی از 3 تا 17 مردادماه 1400 برگزار می‌شود




نظرات کاربران