در حال بارگذاری ...
پنجمین نمایش شرکت‌کننده در جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک معرفی شد

«هانسل و گرتل» در راه تهران

نمایش «هانسل و گرتل» که بر اساس داستانی کلاسیک نوشته و تنظیم شده، عنوان یکی دیگر از نمایش‌هایی است که برای اجرا در اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک آماده می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، این داستان ماجرای یک برادر و خواهر کوچک به نام‌های هانسل و گرتل را روایت می‌کند که پس از ر‌ها شدن در جنگل به خانه‌ای که از شکلات و پاستیل و بیسکوییت و آب‌نبات ساخته شده می‌رسند و توسط جادوگر آدمخوار صاحب آن خانه زندانی می‌شوند.

در این نمایش هنرجویان بازیگر آوینا احمدی‌زاده، رادین اسدی، آرنیکا بهادری، آرمیتا تیمورنیا، رونیا درخشان فرد، برسام رفیعی، آرمان شریفی، امیرحسین قاسمی، بهار مجرد، رونیکا میرگذار و بهار یاجدا ایفای نقش می‌کنند.

همچنین در این نمایش نازنین صفا و مریم کاظمی نیز به عنوان همراهان بزرگسال روی صحنه رفته و گروه بازیگران هنرجو را همراهی خواهند کرد.

انتخاب و تنظیم موسیقی این اثر نمایشی را فرید نوایی انجام داده و اشعار آن را مریم کاظمی سروده و دستیار کارگردان در این اجرا مهراد زمانی است.

مربی، نویسنده و کارگردان آثار حاضر در جشنواره پنجمک مریم کاظمی است. طراحی لباس و تزئینات را مژگان عیوضی، طراحی ‌گریم و ماسک و کلاه‌گیس را افسانه قلی‌زاده و طراحی و ساخت ملزومات صحنه را حسین طاهربخش انجام داده‌اند.

طراح پوستر و بروشور و اقلام تبلیغاتی پریسا فلاح‌زاده، روابط عمومی گروه تئاترمستقل زهرا شایان‌فر، عکس و تصویر خبری محبوبه فرج‌اللهی، ساخت تیزر بهرام شادان‌فر، کارگردان فیلم‌تئاتر‌ها بهنام فردافشار از جمله همکاران این پروژه نمایشی هستند.

اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک با حضور 7 گروه نمایشی از 3 تا 17 مرداد ماه 1400 در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.




نظرات کاربران