در حال بارگذاری ...
در نشست نماینده مجلس با ستاد جشنواره مطرح شد

برگزاری باشکوه جشنواره بین‌المللی تئاتر عربی «سلام خوزستان»

نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس در نشست با دبیر و اعضای ستاد جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان بر همکاری و تعامل با یکدیگر جهت برگزاری باشکوه این جشنواره تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در نشست با سعید نگراوی دبیر جشنواره و اعضای ستاد هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان که با حضور حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان و عبدالحسین جلالی اصل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوسنگرد در محل فرمانداری دشت آزادگان برگزار شد، بر تلاش جدی جهت برگزاری فاخر این جشنواره تاکید کرد.

ساعدی با تشکر از اعضای ستاد این جشنواره در جهت اهتمام در برگزاری این برنامه، بیان کرد: دبیر، اعضای ستاد جشنواره تئاتر و مسئولین مربوطه با تعامل و همکاری با یکدیگر جهت باشکوه برگزار کردن این جشنواره اقدام لازم به عمل آورند.

وی ضمن اعلام حمایت از این جشنواره همانند سال های گذشته، خواستار تشکیل جلسه جهت هماهنگی بیشتر و همچنین تامین تجهیزات لازم با حضور مسئولان مربوطه استانی و شرکت های نفتی و ...شدند.

حمید سیلاوی فرماندار و قاسم ساعدی نماینده مردم شهرستان دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه ضمن اعلام حمایت خود از این رویداد هنری که چندین سال است در این شهرستان برگزار می شود جهت حمایت از هنرمندان این شهرستان، تقبل اکثر هزینه ها را بر عهده گرفتند تا نام این شهرستان همچنان به عنوان شهرستان برتر در تئاتر عربی در کشور بدرخشد.

هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان به دبیری سعید نگراوی مردادماه 1400 در استان خوزستان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران